#26 Skrevet Juni 24, 2004 Nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 24, 2004 Nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 24, 2004 ett til.. litt mørkt da.. kameraet er helt nytt... har ikke lært meg det enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 24, 2004 ett til.. litt mørkt da.. kameraet er helt nytt... har ikke lært meg det enda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen ett til.. litt mørkt da.. kameraet er helt nytt... har ikke lært meg det enda.. Det gjorde seg det gitt. Hva er det neste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen ett til.. litt mørkt da.. kameraet er helt nytt... har ikke lært meg det enda.. Det gjorde seg det gitt. Hva er det neste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 24, 2004 er ikke godt å si... hu lurer på emblem fri grill panser forlenger takspoiler soting av vinduer.... får se hva penga tilsier etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 24, 2004 er ikke godt å si... hu lurer på emblem fri grill panser forlenger takspoiler soting av vinduer.... får se hva penga tilsier etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 24, 2004 Rial Le Mans !! Ser meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 24, 2004 Rial Le Mans !! Ser meget bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 25, 2004 Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen er ikke godt å si... hu lurer på emblem fri grill panser forlenger takspoiler soting av vinduer.... får se hva penga tilsier etterhvert.. Får håpe hun hører på meg også da Panser forlenger er ikke noe dere vil ha, ser bare teit ut spør du meg... Emblemfri grill... tja, bedre enn panserforlenger ihvertfall Takspoiler gjør underverker og moderat soting av vinduene kan også bli pent, men for all del ikke har helt svarte vinduer bak og ingenting forran.. Bruk heller pengene dere sparer på grill og panserforlenger på å lakkere listene og evt helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 25, 2004 Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen er ikke godt å si... hu lurer på emblem fri grill panser forlenger takspoiler soting av vinduer.... får se hva penga tilsier etterhvert.. Får håpe hun hører på meg også da Panser forlenger er ikke noe dere vil ha, ser bare teit ut spør du meg... Emblemfri grill... tja, bedre enn panserforlenger ihvertfall Takspoiler gjør underverker og moderat soting av vinduene kan også bli pent, men for all del ikke har helt svarte vinduer bak og ingenting forran.. Bruk heller pengene dere sparer på grill og panserforlenger på å lakkere listene og evt helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Får håpe hun hører på meg også da Panser forlenger er ikke noe dere vil ha, ser bare teit ut spør du meg... Emblemfri grill... tja, bedre enn panserforlenger ihvertfall Takspoiler gjør underverker og moderat soting av vinduene kan også bli pent, men for all del ikke har helt svarte vinduer bak og ingenting forran.. Bruk heller pengene dere sparer på grill og panserforlenger på å lakkere listene og evt helt ned Hehe... der hører vi nok ikke på deg.... blir nok ppanser forlenger... syntes ikke det ser så ille ut jeg.. og grillen er bestilt.. og soting blir som du sier ja... ikke noen vinduer som skal utmerke seg liksom... skal være jevnt over.. og det blir lakkering helt ned og lister... og mulig xenon etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Får håpe hun hører på meg også da Panser forlenger er ikke noe dere vil ha, ser bare teit ut spør du meg... Emblemfri grill... tja, bedre enn panserforlenger ihvertfall Takspoiler gjør underverker og moderat soting av vinduene kan også bli pent, men for all del ikke har helt svarte vinduer bak og ingenting forran.. Bruk heller pengene dere sparer på grill og panserforlenger på å lakkere listene og evt helt ned Hehe... der hører vi nok ikke på deg.... blir nok ppanser forlenger... syntes ikke det ser så ille ut jeg.. og grillen er bestilt.. og soting blir som du sier ja... ikke noen vinduer som skal utmerke seg liksom... skal være jevnt over.. og det blir lakkering helt ned og lister... og mulig xenon etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen Hehe... der hører vi nok ikke på deg.... Enig med deg Frode! Har en Svart Highline som jeg planlegger samme oppsettet som deg... Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Frode Kristoffersen Hehe... der hører vi nok ikke på deg.... Enig med deg Frode! Har en Svart Highline som jeg planlegger samme oppsettet som deg... Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Jan Døvik Enig med deg Frode! Har en Svart Highline som jeg planlegger samme oppsettet som deg... Jan alle Passat'er blir jo like nå jo..hehe..godt jeg skal selge min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Jan Døvik Enig med deg Frode! Har en Svart Highline som jeg planlegger samme oppsettet som deg... Jan alle Passat'er blir jo like nå jo..hehe..godt jeg skal selge min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 29, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg alle Passat'er blir jo like nå jo..hehe..godt jeg skal selge min.. Hehe.. det er sant... er egentlig litt for mye av det... men så ser den jo helt grei ut og da... min er jo tross alt an konebil og trenger ikke å skille seg ut liksom... blir noe helt annet med caravella jeg skal bygge opp... det blir ett "utstillingsobjekt".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 2, 2004 Hmm... Syns det er enkelte mannssjåvinistiske kommentarer i denne tråden gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...