Anbefalte innlegg

Går med stygge planer om 9x15 bak,men er litt tvilendes på plassen uten å bredde skjermene noe..: klø :

Hvilken innpress bør man gå for da?

Kikker også litt på Ebay om bredere ytterringer, og da finner jeg noen 2,5" ytterringer...Hvor mye vil de da bredde felgen?

Er snakk om BBS RS 7x15 ET25..

Eller blir det rett og slett FOR bredt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går med stygge planer om 9x15 bak,men er litt tvilendes på plassen uten å bredde skjermene noe..: klø :

Hvilken innpress bør man gå for da?

Kikker også litt på Ebay om bredere ytterringer, og da finner jeg noen 2,5" ytterringer...Hvor mye vil de da bredde felgen?

Er snakk om BBS RS 7x15 ET25..

Eller blir det rett og slett FOR bredt?

Å bredde RS 7x15 med nye ytterringer vil gi deg håpløst innpress.

Jeg har breddet RM som er orginalt 6.5 ET 33 til 8.5 og har da ET08 bak

Med 9" bak så er vel ET10 mest gunstig (hadde dette på mine RSL 9x14) pga klaring til bakakselen.... jeg måtte flytte innfesting til håndbrekkwire da det subbet i den

Orginale ringer på 7x15 RS001 ET 25 er 1" så med 2.5" ytterringer får du 8.5"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bredde RS 7x15 med nye ytterringer vil gi deg håpløst innpress.

Jeg har breddet RM som er orginalt 6.5 ET 33 til 8.5 og har da ET08 bak

Med 9" bak så er vel ET10 mest gunstig (hadde dette på mine RSL 9x14) pga klaring til bakakselen.... jeg måtte flytte innfesting til håndbrekkwire da det subbet i den

Orginale ringer på 7x15 RS001 ET 25 er 1" så med 2.5" ytterringer får du 8.5"

Det var det jeg tenkte meg ja...: rolleyes

Har også noen senter med ET16 da,eneste plassen som jeg vet at det vokser senter på trær, er hos Felgen-Man..

Hva har du på din bak nå da?

Bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte meg ja...: rolleyes

Har også noen senter med ET16 da,eneste plassen som jeg vet at det vokser senter på trær, er hos Felgen-Man..

Hva har du på din bak nå da?

Bilder?

Bilder ligger i tråden min og det er med 8.5 ET 8 bak... har vel noen bilder av 4-dørsen med 9" bak ett eller annet sted også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.