#1 Posted January 8, 2007 Hallo folkens. Vi skal starte opp igjen med lokallags møtene. har ikke helt bestemt når og hvor men jeg har forslag som jeg legger ut, da bare til første møtet. På første møtet får vi legge litt planer for 1 halvår 07. Det er nok flere som skal til Sverige, og det er nok noen som kunne tenke seg på andre treff, treffe autofile i nærområdet osv. Still opp på møtene så får vi finne noen gode planer. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted January 8, 2007 Hallo folkens. Vi skal starte opp igjen med lokallags møtene. har ikke helt bestemt når og hvor men jeg har forslag som jeg legger ut, da bare til første møtet. På første møtet får vi legge litt planer for 1 halvår 07. Det er nok flere som skal til Sverige, og det er nok noen som kunne tenke seg på andre treff, treffe autofile i nærområdet osv. Still opp på møtene så får vi finne noen gode planer. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted January 8, 2007 kommer! om det ikke dukker opp noe uforutsett! hehe 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted January 15, 2007 Det blir da kaffe samling for de som ønsker det 19.01.07 kl 18 på Trakter'n: rock : 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted January 18, 2007 noe uforutsett dukket opp.. hehe.. møter opp på neste møte, bankers! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted January 19, 2007 Det blir da kaffe samling for de som ønsker det 19.01.07 kl 18 på Trakter'n: rock : Da ble det ikke mange som meldte seg på i denne dagen: gråter : , men vi prøver igjen senere. Jeg blir der en stund denne kvelden uansett så er det noen som vil så er det bare å stikke innom. Jeg tar med noen skiltplater og merker + om det er noen som skal ha noe. Ha en fin helg alle sammen. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted August 6, 2008 Må vel få til et møte en gang syns jeg. hvis interessen er stor? Trakter'n som før, en kopp kaffe er bra for humøret.. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted August 6, 2008 Må vel få til et møte en gang syns jeg. hvis interessen er stor? Trakter'n som før, en kopp kaffe er bra for humøret.. Hallo Bra at noen viser interesse. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted September 16, 2008 Skulle fått til litt møter utover høsten, artig med litt sosialt a gitt! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...