Trondheim: Uheldig med pc?

Anbefalte innlegg

Nå driver jeg og kjører recovery på bærbarpcen til samboeren. Opphenget til hengslene på skjermen har nå knekt for tredje gang og jeg er snart på vei til Elkjøp for å få byttet den i en ny pc. Denne pcen var en sak hun fikk ny fordi hennes forrige (Medion) var inne til reparasjon tre ganger på grunn av at bakgrunnsbelysningen til skjermen endret styrke 2-3 ganger i sekundet - nokså irriterende.

Så nå blir det snart den tredje pcen, det er jo greit å få oppdatert til nyere modell innimellom selv om vi kanskje kunne håpet å få en pc som fungerer over tid. Og ikke minst sluppet ukesvis med servicetid hver gang noe skjer :)

Noen værre? : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heia,, jeg ville anbefalt hp dv series, har en dv 6060 og er knall fornøyd med den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare et råd. Kjøp en litt dyrere maskin. Kjøp noe som varer, kjøp en Lenovo. helst en T klasse. Ingen andre maskiner har samme holdbarhet.

 

Medion har jeg hørt mye fint om ja.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare et råd. Kjøp en litt dyrere maskin. Kjøp noe som varer, kjøp en Lenovo. helst en T klasse. Ingen andre maskiner har samme holdbarhet.

 

Medion har jeg hørt mye fint om ja.. :P

 

Støtter den .. kjører kun Thinkpad T-serie her i gården.

 

T30

T40p

T43

 

Når man bytter er den gamle like god. Eneste som avslører at den har vært brukt er overflaten på tastene. De blir litt blankere.

Hengslene, som forøvrig er laget av titan, er like tighte og fine.

 

Jeg bruker maskinen mange timer hver eneste dag, og den blir drasset rundt hele tiden. Når en bærbar overlever meg i 1.5-2år sier det ikke så rent lite om kvaliteten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel sikkert oppdatere litt her da, siden saken er løst og alt er vel.

Vi endte opp med en Toshiba denne gangen, jeg mener de skal være ganske holdbare i alle fall.

Ble en 15.4" wide, 1gb ram, 100gb harddisk, core 2 duo og et 128mb geforce go ett-eller-annet. Den virka nå i alle fall bra. Håper denne varer litt lengere enn de forrige pcene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.