#1 Skrevet Januar 8, 2007 Min bil er en 92 Audi 80 2,3 quattro med registerhavari. Ser ut som planene med 2,2 turbo blir fremskyndet hvis jeg finner rett motortilbud. Har fått tilbud på en komplett S2 ABY motor til en grei pris. Tingen er at den har stått i en urquattro. Dvs ledningsnettet har blitt tilpasset etter denne. Spørsmålet først er da hvor mye som må til for å få dette tilpasset slik at det fungerer i min bil? Noen som sa jeg må ha sikringsboks fra ABY også, men det mener jeg å ha lest en plass at ikke er nødvendig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2007 ingen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 Er nok ikke mye som skal til for at dette el nettet passer i din bil, mye likt. Men om du vil begynne på scratch uten å klippe å lime mer er det ikke allverdens problem å få tak i el.nett til en 5coiler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 takk, var det jeg ville høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...