#26 Skrevet Juni 30, 2004 Har en annen type, men hvis ledningene er samme farge skal det være samme framgamgsmåte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 30, 2004 Får gi det et forsøk.. men begynner å lure litt nå.. er merkelig at det skal være så vanskelig.. skulle nesten tro det at den er ødelagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 30, 2004 Opprinnelig postet av Geir Kåsa Høybø Får gi det et forsøk.. men begynner å lure litt nå.. er merkelig at det skal være så vanskelig.. skulle nesten tro det at den er ødelagt.. Skal ikke være så vanskelig nei Er jo enkelt å sjekke ut om den virker....bare å koble strøm på den og sjekke om den lev spenning etter du slår den av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 30, 2004 Den leverer jo ikke spenning når jeg slår av tenningen, slår seg av den også. Er det som er problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 30, 2004 Og den til håndbrekket har du koblet til jord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 30, 2004 Den er koblet til brekket.. Har fått den til å telle ned en gang, men det funket kun når motoren ikke var igang!?!?!? Får se på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 13, 2004 Da fungerer den.. jippi.. Mange takk for hjelpen Christian og Thorbjørn. Vet ikke helt hva jeg har gjort feil, men har mistanke til at det er strømtjuvene jeg brukte for å finne de rette ledningene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 13, 2004 Bare hyggelig og grattis med turbotimeren da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 13, 2004 Takk takk.. Deilig å slippe å vente på at den skal få roet/kjølt seg ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...