#1 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg trenger nye bremser til golfen for de jeg har nå er dårlige, enkelt og greit. Er det noe annet enn orginalt som er bedre til en ikke alt for mye større pris? Jeg kan ikke montere sånt selv så vis noen kunne oppgi priser + hva det koster å montere så hadde det hvert supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=2990 sett på denne, på golf kan man bruke skiver fra en tt (225hk9 og bruke orginale klosser. å hvis man bruker litt ekstra kjøper man f.eks ebc skiver slissa og borra med greenstuff klosser, da har du fått en stor oppgradering til en billi pris;) veldig lett å montere;) tipper hvis du skal ha noen til å gjøre det koster det maks 500kr, men tipper du klarer å montere dette om du prøver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2007 Når du sier lett å montere? Hvor lett? Hvordean er det med lufting? Noen her på forumet som kunne hjelpe til? Hvor kjøper jeg dette? Er alt lovlig?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2007 ja lovlig, trenger ikke lufte da du ikke tar bort caliperen, når sier lett så mener jeg lett. kjøp på mekonomen eller hos møller hadde du vært i nærheten av bodø kunne jeg ha hjulpet dæ, sikkert noen som kan hjelpe deg, går jo tross alt ganske fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2007 Får høre litt rundt, finner sikkert noen, men begynner å haste litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...