#51 Skrevet Februar 18, 2007 noen som har kommet seg fra i går eller?? hehe Skal hilse fra madammen og si at dere var hyggelige folk, og at vi må jakte ned og ta livet av "the one-man-band" som spilte på scottsman!! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 18, 2007 Jeg har kommet meg, men var jo ikke så vanskelig etter noen glass Pepsi, HAHA!! Sånn går det når man skal opp og jobbe dagen derpå.. Men gøy var det ja, flott oppmøte også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 19, 2007 Jeg har kommet meg sånn tåli..... Må bearbeides litt den bilturen hjem med herr og fru augestad og ALL NIGHT LONG på full guffe i THE Pirattaxi! Bilder legges ut senere idag. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 19, 2007 Sliten på dag to.... Men det var jo artig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 19, 2007 fortsatt litt skjelven ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 19, 2007 Helvet...må få rotet meg avgårde neste gang jeg også, dette går ikke. TO pub/pizza-kvelder rett i dass... Thomas, du må gi beskjed waaay ahead neste gang:p Men fikk da fyllet meg jeg og: Lancemann in action: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 19, 2007 Joa.... MEN tråden om denne kvelden ble postet 8 Januar så den burde du ha fått med deg gett..... er jo bare 5 uker siden så. Neste gang så stiller du iallefall. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 19, 2007 Hehe:D Ja, stiller neste gang. Men atte madammen hadde bursdag...og fest ble planlagt 17. februar DAGEN FØR du la ut denne tråden Men har jo fremdeles lovt å drikke deg under bordet, sjef;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 19, 2007 Det er sant det ja. Men det kommer flere kvelden med mye morro fremover også. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 19, 2007 neste gang er vi med, iallefall jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 19, 2007 dæven thomas jeg fikk det til e ikke så blond allikavel:) ( er jo orginal blond) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 20, 2007 Får vel slegge ut noen bilder fra kvelden også da! ENJOY.................... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 20, 2007 Ja da flere her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 20, 2007 Jadajada jada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 20, 2007 flere......... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 20, 2007 Også dem siste.... Men legg merke til at Snikkar Christian blir Elvis i fylla!! HAHA Og vår kjære BØLLEJENTA Renate i goooo form! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 20, 2007 Også dem siste.... Men legg merke til at Snikkar Christian blir Elvis i fylla!! HAHA Og vår kjære BØLLEJENTA Renate i goooo form! TThomaz Det ser mer ut som om Elvis has left the building!!! Kanonkveld!! Dette må vi gjøre oftere: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 20, 2007 F.... for en gjeng ass, hehe......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 20, 2007 : haha : : haha : Ka i svarte e det du har fått i deg Chris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 20, 2007 Pokker at jeg måtte jobbe da... Det kommer f... ikke til å skje igjen. Nå er det jaggu på tide at jeg får være litt sosial med klubben også... Skal si Christian såg drita ut... Men det ser jo artig ut da... Neste gang får hotellet klare seg uten meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 21, 2007 var jo artigt det der!! hehe. ser ut til at samtlige var i goood formen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 21, 2007 Pokker at jeg måtte jobbe da... Det kommer f... ikke til å skje igjen. Nå er det jaggu på tide at jeg får være litt sosial med klubben også... Skal si Christian såg drita ut... Men det ser jo artig ut da... Neste gang får hotellet klare seg uten meg.... Kva hotell du jobber på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 21, 2007 Her var det tydelig bra liv... Synd eg ikke fikk det med meg denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 21, 2007 : haha : : haha : Ka i svarte e det du har fått i deg Chris?? Var vel litt for mye av det brune boblevannet.... he...he...he... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 22, 2007 Kva hotell du jobber på? Jobber nok på Radisson SAS Royal Hotel på Bryggen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...