#1 Skrevet Januar 8, 2007 Holder på å skifte bak diffen på S2'en til en Torsen diff fra Audi V8. Prøver å følge oppskriften fra S2 forumet http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=9680 Det jeg lurer på er hvorfor man skal bytte kronhjulet inni diffen om hverandre?Altså S2 kronhjulet må av S2 diffen og settes på V8 torsen diffen. Etter det jeg kan se så er V8 kronhjulet og S2 kronhjulet likt med 37 tenner på begge.Ser heller ingen forskjell på "skråen" på tennene. Jeg har tatt av S2 kronhjulet,men oppdaget da at det ser veldig likt ut og ville derfor ikke fortsette i tilfelle jeg ikke trenger å bytte kronhjul. Noen som kan svare på dette? Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2007 Er altså dette jeg mener med kronhjul,som vises av bilde. Dei har nummer 017 525 143 A for V8 kronhjul og 017 525 143 F for Coupe quattro kronhjul,ror er det samme som S2.Begger har 37:9 i utveksling. Noen som har peiling? Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...