Hvor kjøpe fjærer og dempere til Audi 90 typ85?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver på nytt angående dette spm...

Noen her som kan komme med eit bra tips til meg om hvor det er mulig å få kjøpt fjører, dempere og effektanlegg til Audi 90 typ85 til en god pris? Hva er billigst av internettforhandlere og andre bilforetninger?

Jeg trenger sårt nytt eksos anlegg og dempere/fjerer da det som står på bilen er defekt: gråter :

En annen ting jeg lurer på er nye handtak til desse bilene, er det muli å få tak i, mener jeg har sett det en plass men husker ikke hvor: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autopower kan levere senkefjærer og sportsdempere, vanlige dempere får du "overalt". Effektanlegg, kanskje et rustfritt fra BN Pipes er tingen? Kontakt Trond Gundersen her på forumet. Nye dørhåndtak kan du få kjøpt hos http://www.hovwdiaudi.dk/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autopower kan levere senkefjærer og sportsdempere, vanlige dempere får du "overalt". Effektanlegg, kanskje et rustfritt fra BN Pipes er tingen? Kontakt Trond Gundersen her på forumet. Nye dørhåndtak kan du få kjøpt hos http://www.hovwdiaudi.dk/

Kolles er det å bestille noe fra denne nettshoppen med tanke på moms, tollgebyr og frakt egentli? Noen som har erfart det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rodin er et bra alternativ. kjøpte akkurat fjører å dempere der forige uke. gule koni dempere + løsforsj dempere. litt usikker på "staving" på de fjørene..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"løsforsj" fjører mente jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får klubb rabatt å. 25% er det ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"løsforsj" fjører mente jeg!

De heter "Lesjöfors". Jeg har de, og gule Koni, på min Cq, og jeg syntes det er ulidelig stivt, selv i den "mykeste" innstillingen på demperne.

Første sommeren jeg hadde dette på bilen kjørte jeg med den stiveste innstillingen og da var det null demping i små og mellomstore ujevnheter i veien. Til slutt knakk rammen i førersetet pga jeg satt og gynget så mye i setet siden understellet var så stivt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De heter "Lesjöfors". Jeg har de, og gule Koni, på min Cq, og jeg syntes det er ulidelig stivt, selv i den "mykeste" innstillingen på demperne.

Første sommeren jeg hadde dette på bilen kjørte jeg med den stiveste innstillingen og da var det null demping i små og mellomstore ujevnheter i veien. Til slutt knakk rammen i førersetet pga jeg satt og gynget så mye i setet siden understellet var så stivt.

Hva er egentli det beste alternativet her da tru: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det blir så forbanna stivt at det ødelegger bilen kan jeg vel kjøpe org. dempere/fjerer da eller finst det andre muligheter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om et senkesett er for stivt eller ikke er høyst subjektivt.

Jeg regner med at du syns bilen er vel myk original? Var jeg deg ville jeg gått for Koni + lesjöfors. Samt at dette sikkert ikke blir så mange kronene dyrere i forhold til å kjøpe standard fjører/dempere

Kjører selv med Koni + senk og jeg måtte gjøre MYE mer med understellet før jeg syntes det ble stivt nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis folk er ute etter litt mer enn "40"mm lesjøfors senking, så har jeg akkurat kommet i kontakt med en som får laget fjærer på mine mål proft til en billig penge! Det er uten tuv godkjenning men det er ikke så farlig for min del.

de har 60/50mm senking 50/40mm senking og så har de mulighet til å "presse" fjærene for deg! gundersensportscar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.