#1 Skrevet Januar 8, 2007 hei. kjøpte pipercross innsatsfilter til min 2.0l Corrado, men filteret er for stort. Står at filterert er til Golf 3 GTI 2.0l, er ikke disse like? Er det likt som på Golf 2 16V kanskje? og noe annet..kjøpte også et sånn mini kon filter til no utlufting av no oljedamp ellerno (har ikke så peil på sånn.. ) er dette mulig og montere på denne motoren? Hvis noe har bilder så er det knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2007 Etter hva jeg har hørt\lest så har du ke-jet, samme som senere utgaver av golf2 16v har. Golf3 2,0L har digifant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2007 aha. takker. skal spinne bortom sjappa og bytte i morra..hva med det lille nusselige filteret da? får jeg montert det, eller er det bare å kaste ut av vinduet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...