#26 Skrevet August 12, 2004 OK, vi får se om jeg blir med nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 14, 2004 Noen som har tenkt å dra nedover på søndag? Jeg og Heidi drar hvertfall nedover på søndag. Usikkert avreisetidspunkt enda men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 14, 2004 Jeg kunne også tenkt meg å dra på søndagen, men vet ikke hvor det er så tenkte å kjøre sammen med noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 14, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Noen som har tenkt å dra nedover på søndag? Jeg og Heidi drar hvertfall nedover på søndag. Usikkert avreisetidspunkt enda men.. Vi drar vel fra br-dal i 7 tida vi tenker jeg.. Oppe da du Stig Are?? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 14, 2004 Møtes på vien ca 07:10 da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 14, 2004 Opprinnelig postet av Heidi Falch Rustand Vi drar vel fra br-dal i 7 tida vi tenker jeg.. Oppe da du Stig Are?? =) hehe.. jeg kommer etter jeg for å si det slik skal ikke ha med bilen nedover så jeg og Leif Bjarne kommer nok etter litt senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...