#1 Skrevet Januar 8, 2007 Video linket er klippet fra et tysk forum...vet ikke hva som skjedde med han som kjørte men det ser ikke bra ut!! http://www.myvideo.de/watch/333415 Er til og med ikke en S3 men en "vanlig" A3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2007 Det var veeeeeldig lang trukket.. 3 minutter bare av boning av bilen! Men så ikke så bra ut på slutten der nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 Tror nok de gikk bra med føreren. Så ut som en minnevideo av bilen som nå er vrak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 vil tippe det samme ja.. men veldig trist da, var en utrolig fin a3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 At jeg gadd å se hele videoen er jo et under, jeg tror nok jeg kjeder meg.. MEN, om dere ikke skjønner hva som skjedde, så har dere ikke sett hele videoen? Dere ser at de leker seg med lekebiler på et bord der? Og den ene bilen er sort, den skal kjøre forbi tre biler, men kjører i ræva på den som ligger fremst.. Kan det MULIGENS ha vært at den sorte lekebilen kanskje ved en liten tilfeldighet bare sånn helt ut av det blå skulle forestille å være denne A3'n som er overeksponert i denne skrytevideoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2007 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2007 Haha, offtopic, men jeg ble redigert.. Jeg husker ikke engang hva jeg skreiv, men det kan da neppe ha vært noe særlig støtende.. SORRY!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2007 stakkars jævel,bilen var sikkert livet hans en god stund og så blir den totalvraka! mitt hjerte går ut til den stakkaren der ass: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2007 Haha, offtopic, men jeg ble redigert.. Jeg husker ikke engang hva jeg skreiv, men det kan da neppe ha vært noe særlig støtende.. SORRY!! Å konklusjonen på denne video'en er: Poler ikkje bilen din så mykje at du får for lite luftmotstand slik at bremsene dine blir for små,å du kjører i ræva på ein annen bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2007 snufs. stakkers S3'en flott bil jo. Håper det gikk bra med de i bilen og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...