#1 Skrevet Januar 8, 2007 Noen som vet hva som er forskjell på xenon D2S og Xenon D1S? Har D2S på min S4, B5, hvor en trafo er gåen, og finner ikke tak i rimelig ny. Mens D1S som brukes på A4, S4, B6 er det fullt av å få tak i. Så vurderte å kjøpe det å bytte ut mitt som er D2S... Men lurte litt på hva forskjellene er og hva som evnt. er best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2007 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 Forskjellen på D1S og D2S er vel at, D1S har den "klumpen" under som noen mener er ballast men det kan jeg ikke helt gå god for for det vet jeg ikke. D2S er rimelig lik men den har ikke denne "klumpen" under. Har en D2S pære liggende hvis du er intr. Helt ny. 4300K. Kjøpte feil da jeg tydeligvis hadde D1S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 Den "klumpen" på pæra (D1S) er vel tenneren, som er integrert i ballasten på D2S. Så å kjøpe trafo fra denne ville jeg ikke satsa på, er også endel flere ledninger mellom trafo/pære på en D1S. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...