Anbefalte innlegg

Skal innom biltilsynet og få godkjent senkesett, kunne tenkt meg å fått tatt felgene også i samme slengen, men har ikke papirer på de. Kjøpt dem brukt så aner ikke hvem som har produsert dem.

Dimensjon og innpress passer til bilen og står jo i felgene, men det var disse forbanna papirene som trengs..

Noen som har tips?

Dim: 7.5/16" ET38

DSC_9815.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke papir hvis innpress og rulleomkrets stemmer:)

altså innenfor toleransene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ganske greit i senterkoppen din hva felger det er, BSS, dvs replica av BBS CH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer også se BSS merket ;) men hvem i alle dager lager de? Google gir ikke noen treff på bss og div forhandlere har ikke gitt meg noe svar.

Jeg har blitt fortalt av forskjellige folk at papirer må vises på hjula for å få dem gokjent?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke papirer på mine felger da de ble godkjent. Sporvidden ( ET ) ble målt med målebånd og felgene ellers bare lest av hva som sto på dem + sjekk av klaring mot skjermbue.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle høre på pris hos TevoDekk på BBS felger, men de forhandler ikke det. Han kunne derimot skaffe replika BBS. Mulig det var de BSS felgene han ville selge meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg ikke husker at AutoGrip (Egil Stenshagen) driver

import av disse. Mener iallefall at jeg så BSS felgene i en pamflet de

hadde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen selger BBS CH i 16" er det disse, siden minste CH BBS leverer er 17"..

Edit: Se om jeg ikke kan ta meg en tur innom autogrips partner her i Stavanger og høre hva de har å si om hjula...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.