Anbefalte innlegg

skal ikke du bytte felger a Jon E, hilsen han noen meter oppe i gata.

Nei har felger med store hull så bremser for mye luft. ;)

Men for deg som har en bil som ikke går så fort kan du jo kjøpe tette felger : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

owp.jpg

ikke dumme de lamborgini felgene da. eller hva dere gutta som liker kant?

Ole.

Ikke så dumme de der, men må si jeg liker kant bedre...Er jo så mye å velge i.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har felger med store hull så bremser for mye luft. ;)

Men for deg som har en bil som ikke går så fort kan du jo kjøpe tette felger : haha :

Hehe nå er du ufin her. vi for se da, gleder meg den dagen jeg kjører fra deg i gata her:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mm.gif

nå er det bilde av litt for mange svarte biler her føler jeg. siden hun har sølv bil så må dere komme med noen bilder av samme farge: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig med Testosteronen gutter: haha :

He he endelig en med sølv.... Trodde det var flest av de, men det er vel omvendt her inne

Det er veldig kjekkt å vite at det er mange som kan masse om bilen min gjør det litt enklere når jeg skal "fikse" på den.....:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det er noen flere her med sølvfarget TT, men de som så si "bor" her inne på forumet har svart TT, el hva Thomas & Ha nei Jon Erik.?

Hva er planene for bilen utenom felger da?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det er noen flere her med sølvfarget TT, men de som så si "bor" her inne på forumet har svart TT, el hva Thomas & Ha nei Jon Erik.?

Hva er planene for bilen utenom felger da?.

Den foreløbige planen er::rolleye:

1.Felger (utseende er viktig): smil :

2.Chiping, tar veldig gjerne mot tips der for jeg er grønn på det området og;)

3.sportseksos(hvor får jeg det till en grei pris?)

4.Rieger deksel (rundt eksos)Eller et annet som er litt sprekt?

Anlegget er allerede på plass(Alpine type r 12") kommer bare til å skifte spillleren når det passer seg sånn.

Ellers har jeg ikke tenkt å pimpe den mer foreløbig. Syntes ikke den trenger noe på utseende for det er jo pene biler. Men desverre for bilen så har jeg en meget dyr hobby så jeg blir nødt til å ta det litt over tid.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha to føler den ser litt naken ut uten......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha to føler den ser litt naken ut uten......

Ja da er jo ikke kr.4600 så galt da.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse felger å velge i ja. Jeg selv vurderer også felgbytte til sommern. Får se hva som skjer :)

Her er hvertfall min slik den var forrige sommer.

juli7.jpg

Stig Are, hva slags felger er det du har på bilen din? Må si at jeg syntes disse var NICE. Får jeg spørre hvor du kjøpte de og hvor mye du måtte gi for de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene til Stig Are var jo bare helg perfekte!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er jo ikke kr.4600 så galt da.....

Det er ikke så gale, da koster faktisk bakplaten fra rieger mer....: klø : Tror jeg får lete etter andre billigere bakplater til å ha rundt stussene...

Siden jeg er jente skulle jeg hatt fler så jeg kan variere litt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på Miltek sitt ombyggnings kitt slik at du får to potter bak som på 225, så setter du inn deffuseren fra 3,2 modellen så er du der! Eksosen på bilde er fra Eisenmann som er samme som jeg kjører med. Miltek har ett litt annet look.

Legger med bilde.

TThomaz

TT02W.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grrr bite me det var flott :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner jo litt på mine det der....Men ikke de samme ;)

stusser.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av TTen jeg hadde

Kjørte 15-20.000km i året, mest by. Prøvde 18 og 19". Synes 18" ga mer kjøreglede:) Bilde av RH ZW3 Tecnic 18X10,5"/18X9,5". Fyllte veldig fint brede flotte TT skjermer: rock : Tålte endel julig også..:o

http://www.rh-alurad.de/indexen.html

TT1red.jpg

TT 10,5X18.JPG

ZW3 Tecnic.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av TTen jeg hadde

Kjørte 15-20.000km i året, mest by. Prøvde 18 og 19". Synes 18" ga mer kjøreglede:) Bilde av RH 18X10,5"/18X9,5". Fylte veldig fint brede flotte TT skjermer: rock : Tålte endel julig også..:o

Fin fylling av skjermer der ja....Hva slags bredde hadde du på bak dekk der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin fylling av skjermer der ja....Hva slags bredde hadde du på bak dekk der?

Bakdekk 255/30 Dekkmønsteret gikk akkurat ut til skjermkanten...(når man så loddrett ned på skjermkanten) :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jo være litt bredde.... det ser jo bra ut da... Men blir det mye juling med 19" brostein og hull osv. er jo noe jeg må regne med siden det er bergen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jo være litt bredde.... det ser jo bra ut da... Men blir det mye juling med 19" brostein og hull osv. er jo noe jeg må regne med siden det er bergen...

Brostein går fint. Store asfalthuller og trikkeskinner synes jeg blei litt tøft med 19", men er jo mange som kjører med 19/20"nå..er vel bare å ta det litt rolig..Der det skjærer seg for meg..:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakdekk 255/30 Dekkmønsteret gikk akkurat ut til skjermkanten...(når man så loddrett ned på skjermkanten) :rolleye:

Hadde du quattro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du quattro?

hadde ikke det,savnet den vinterstid.. men bilen var brukbart stødig på bar asfalt:) På en quattro antar jeg at man med hensyn til driverket bør bruke 4 like store hjul..

4 like hjul er vel igrunn et krav på alle biler, som kun kan fravikes med godkjenning fra bilprodusent,TUV e.l..:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savnet Quattro i dag :( Men det er kanskje best at jeg ikke har det for det frister sånn og ta noen donuts med bilen, det er en sånn :evil: følelse som kommer over meg: klø :

Men merket at jeg må være lettere på høyre foten nå som snøen har lagt seg over Bergen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savnet Quattro i dag :( Men det er kanskje best at jeg ikke har det for det frister sånn og ta noen donuts med bilen, det er en sånn :evil: følelse som kommer over meg: klø :

Men merket at jeg må være lettere på høyre foten nå som snøen har lagt seg over Bergen....

:) frister ja...er som om snøen roper: kom å spol over meg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.