#51 Skrevet Januar 22, 2007 frister ja...er som om snøen roper: kom å spol over meg:p Tenkte på noe helt annet jeg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 22, 2007 Tenkte på noe helt annet jeg nå Er det et TT speedometer i 260 du har bilde av? Da går det virkelig unna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 22, 2007 Er det et TT speedometer i 260 du har bilde av? Da går det virkelig unna.. Ja var i Tyskland i sommer, har litt stor hjul, så speedometer viste bare 1kmt galt..(har gps som jeg også brukte) Var moro det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 22, 2007 Synes faktisk disse BBS felgene er tøffe på TT'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 23, 2007 Tøffe felger det der ja..og det på en påkostet TT.. Har også stor tro på Sort felg,med polert kant jeg....til sølv TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 23, 2007 Syntes faktisk de ser ganske tøff ut i sort men har ikke sett de på sølvfarget bil...... Kan jo bli temmelig harry med feile felger... Kjøpte feile felger til Porschen vi hadde den så helt jalla ut med de på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 23, 2007 Hei og hopp. Vanskelig med felger gitt. Men tror jeg hadde gått for noe som ikke var alt for " prangende" Syntes de svarte m sølv kant var litt i drøyseste laget. Har du sett på den RS6'n som Ferdinan motor har til salgs? De 19' der tror jeg kunne vært bra. Kan se bilen på http://www.ferdinand-motor.no Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 23, 2007 Det er vel orginale rs6 felger på den, jeg nevnte de ibegynnelsen på tråden... Er vanskelig å finne felger som ikke er for kjedelig eller for prangende for jeg vil ikke ha bilen helt lik alle andre heller.... Trenger all hjelpen jeg kan få for det er virkelig skummelt å kjøpe felger når man er litt usikker på hvs man vil ha:stikke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 25, 2007 Det er vel orginale rs6 felger på den, jeg nevnte de ibegynnelsen på tråden... Er vanskelig å finne felger som ikke er for kjedelig eller for prangende for jeg vil ikke ha bilen helt lik alle andre heller.... Trenger all hjelpen jeg kan få for det er virkelig skummelt å kjøpe felger når man er litt usikker på hvs man vil ha:stikke: Det er ikke orginale RS6 felger nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 25, 2007 Jeg så visst på den de hadde solgt... beklager. Men de var flotte de der da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 25, 2007 Har selv bare 17" RS4 felger på TT'en min, men har ikke fått prøvd de ennå. Her Nord er det nesten stort nokk med 17, hadde 18" på Golfen, og det ble nesten i største laget Veiene er ikke de beste, spesielt ikke hvis du kjører av E6. På "stripa" kan du jo ha så stort du bare vil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 25, 2007 Nå har du iallefall mulighet til og få sett på litt felgen den 11 Februar da! QA har med masse snop du kan se på, og da kan du også få det til en billig penge!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 25, 2007 Hva med TSW Carlton Eller Holsten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 25, 2007 HOLSTEN er iallefall bare KONGE!! Digger dem der felgene TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 25, 2007 Hmm tror jeg virkelig må se de Holsten felgene på en bil før jeg sier dem er fine. hehe. Felgvalg er noe av det vanskeligste som er. Men er dem store så er jo alle felger fine. (nesten da... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 25, 2007 Jo Holstein i sort er nok kult det, ihverfall på en sort bil...Men tror man skal droppe tanken å kjøre på bane med de...tror bremsene går fort varme der gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 25, 2007 Jo Holstein i sort er nok kult det, ihverfall på en sort bil...Men tror man skal droppe tanken å kjøre på bane med de...tror bremsene går fort varme der gitt.... Hvor åpne eller lukkede felgene ser ut har ingenting med hvor bra bremsene kjøles. Det viktigste er aerodynamik ellers på bilen. Se feks på Golf II 16v med luftekanaler til bremsene. Tror ikke Audi hadde brukt tilsvarende design på sine A8 felger om det ikke var bra nok lufting. Ligner jo litt i design på Ronal Racing, TH-mono og TH 3-delte som blir mye brukt i racing (Gr.H feks) En felg med stor flate i alu vil jo også absorbere mye av varmen og lede det vekk fra bremsene også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 25, 2007 Hvor åpne eller lukkede felgene ser ut har ingenting med hvor bra bremsene kjøles. Det viktigste er aerodynamik ellers på bilen. Se feks på Golf II 16v med luftekanaler til bremsene. Tror ikke Audi hadde brukt tilsvarende design på sine A8 felger om det ikke var bra nok lufting. Ligner jo litt i design på Ronal Racing, TH-mono og TH 3-delte som blir mye brukt i racing (Gr.H feks) En felg med stor flate i alu vil jo også absorbere mye av varmen og lede det vekk fra bremsene også..... Nå er vell ikke A8 byggd for bane kjøring heller..... TH-mono felgene er veldig tette, men de som bruker disse på race har litt andre bremser som tåler mye mere varme enn de som sitter orginalt på vanlige biler. Har nå hørt at det kan være stor forskjell på kjøling av bremser når det gjelder felger, særlig når man kjører med orginale bremser, varmen skal ju ut et sted...Men mulig jeg har hørt helt feil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 2, 2007 Slik ser TT ut med 18" RS4 type 2 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 2, 2007 De kledde bilen da.... Det er så mye å velge i...sukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 4, 2007 rs4 2 var jo drit sprekt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 5, 2007 Flere bilder av TThjul med sort senter og kant.. fra Audiworld.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 5, 2007 Bildet over: Wheels & Tires: Axis Milano 19” Wheels custom painted and polished. Hankook Ventus K104 tires 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 6, 2007 Synes også Rs4 II felgene passer TTen meget bra. Her i 19": QS hjulene er også utrolig fete, men vet ikke om det lages replica av disse enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 7, 2007 Hvorfor skal det være så vanskelig.... Det er for mange fete felger kommer, sikkert til å ende med at jeg kjøper flere sett.... (Men det blir ikke pop her hjemme) Våren nærmer seg med stormskritt og jeg har ikke felger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...