#76 Skrevet Februar 11, 2007 QS hjulene er også utrolig fete, men vet ikke om det lages replica av disse enda. ....Disse likte jeg:) ...pris er det på disse tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 11, 2007 Fant disse som jeg og tror kan bli bra? OZ super leggera OZ ultra leggera Fox rs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 12, 2007 Husker du på hvilken side du fant de oz superleggerea felgene? Begynner å haste med felger nå ja,jeg har heller ikke funnet noen enda: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 12, 2007 http://performancealloys.com/ http://www.dekkcompaniet.no er billigst på oz felger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 13, 2007 Disse er jo ganske heftige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 13, 2007 Disse er jo ganske heftige heftig pris og på de Brabus felgene der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 13, 2007 Ligger slike på ebay,,, polerte... Men de er 5x112.. og er til SL 600: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 13, 2007 Ligger slike på ebay,,, polerte... Men de er 5x112.. og er til SL 600: rolleyes Har du ikke hørt om adapter gutt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 18, 2007 hei skal kansje selge disse felgene. Send meg en pm viss du er interessert 8x19 med 225/35-19 dunlop SP sport felgene har gått en sessong (er jo riktig nok ikke "ekte" RS6) men er av de replica felgene som ser like ut, du får til og med en ekstra felg som ble oppskrapet og byttet ut, som du kan bruke til å henge opp hageslangen eller noe med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 18, 2007 8x19 med 225/35-19 dunlop SP sport felgene har gått en sessong (er jo riktig nok ikke "ekte" RS6) men er av de replica felgene som ser like ut, du får til og med en ekstra felg som ble oppskrapet og byttet ut, som du kan bruke til å henge opp hageslangen eller noe med Blir vel feilboltsirkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 18, 2007 Blir vel feilboltsirkel? det er mulig.. tenkte jeg faktisk ikke på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 19, 2007 det er mulig.. tenkte jeg faktisk ikke på... A6'en har 5x112, mens TT har 5x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 19, 2007 A6'en har 5x112, mens TT har 5x100 Det stemmer det min feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 19, 2007 hva med audi tt felger?? må jo passe perfekt http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9026400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 19, 2007 hehe: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 19, 2007 Må ærlig innrømme at jeg likte de mørke RS4 felgene du postet bilder av helt først i tråden jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 19, 2007 Disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 19, 2007 Yup, men kanskje ikke like fine på en lys sølv bil... Mulig jeg var litt for fokusert på min egen sorte A3 heheh Liker i allefall den type felg, men som andre sier her så er man jo ikke akkurat den første til å ha de på bilen sin da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 13, 2007 Byttet til sommerdekk idag.. Trodde ikke felgene skulle passe så bra som det de gjorde. Bilen min er jo samme farge som din også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 14, 2007 Kristian: hvilke felger er det? De så veldig fin ut på bilen. Jeg har ikke sommer felger å legge om til ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mars 14, 2007 Kristian: hvilke felger er det? De så veldig fin ut på bilen. Jeg har ikke sommer felger å legge om til ennå Merket på felgene er SMC, og modell navnet er vist D ifølge en på forumet her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mars 14, 2007 På tide og få ordna seg hjul nå Elisabeth ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mars 14, 2007 På tide og få ordna seg hjul nå Elisabeth ! Vet... er litt stresset nå ja... kan ikke kjøre rundt på 16" i sommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mars 15, 2007 Her er min gamle med 19" RS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet April 12, 2007 noen som har kjøpt felger til sin TT iår? Tror jeg går for disse http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6301 FK-Automotive » FK Edition 2 sølv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...