#1 Skrevet Januar 9, 2007 Hei! Jeg skulle gjerne ha visst lakkoden på den gamle RS2en min.. Regnr. KF86506 Rammenr: WACZZZ8CZRZ000539 Fargen skulle være en original Audifarge, og er mørk blå.. På forhånd takk! MVH Mats Langtinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2007 Var innom møller og ga di skiltnr. mitt eg. Så fekk eg lakkoden der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2007 Y5K er lakk koden din. Brilliantblå.... Mulig det står i service heftet ditt også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2007 Y5K er lakk koden din. Brilliantblå.... Mulig det står i service heftet ditt også.... Takker Mye mulig det står der, men siden bilen ikke har vært i mitt eie på over et år, og servicehefte aldri fulgte med bilen så hjalp kun dette Leter også etter fargen på A4en jeg hadde..om noen hadde orka og finne den med det samme hadde det vært supert! Regnr: VF59960 Rammenr: WAUZZZ8DZVA073705 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Lakkoden på VF59960 er Z5L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2007 Lakkoden på VF59960 er Z5L Hjertlig takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2007 Lakk koden på di fleste audier står bak i reservehjuls brønnen, en hvit firkanta lapp med masse utstyrs koder på osv, lakk koden er som regel 4 siffer på vag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2007 Lakk koden på di fleste audier står bak i reservehjuls brønnen, en hvit firkanta lapp med masse utstyrs koder på osv, lakk koden er som regel 4 siffer på vag. Jeg vet Men det er enklest å finne de der når man faktisk er i besittelse av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...