Subbeskade på hjulbue bak

Anbefalte innlegg

I forbindelse med at jeg skal ha bilen min innne på møller for bytte av framskjermer, benyttet jeg annledningen til å forhøre meg på pris på en gammel subbeskade på min høyre bakskjerm. Det er riper inn på grunning og en liten bulk/deformasjon på hjulbuen. Venstre bakdør har også riper inn på grunning.

 

IMG_0861.jpg

 

IMG_0863.jpg

 

Dør

IMG_0864.jpg

 

Her er prisene jeg har fått av møller:

Lakk av h/b dør u/list = 476,-

Lakk av h/b skjerm = 1921,-

Rette h/b skjerm = 811,-

Alle priser er inkl. mva., men forutsetter att de blir tatt

sammen med garantijobb. Hvis ikke påbeløper en x-stra kostnad på lakk på kr.

2334,-

 

Jeg får ikke bestemt meg om jeg skal koste på så mye, for å rette på en slik skade?: klø :

Vil det lønne seg ved videresalg? Bilen er ikke strøken ellers, men har vel ingen andre bulker, utenom en liten "kjøpesenterbulk".

Synspunkter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg vill nå ttt det med, greit att det blir bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle ripene inn på grunning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle ripene inn på grunning?

 

Nei ikke alle tror jeg.. Men noen. Spessielt på hjulbuen.

 

Edit:

Ripene er mer synlig når bilen er nyvasket, og man beskuer dem i dagslys!

Når man tar vann på ripene blir noen borte, men de er de som ikke er inn på grunning antar jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om mange av ripene er i klarlakken... prøv f.eks. Meguiar's Scratch X et par, tre ganger over ripene og se om du ikke får bort det meste.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som om mange av ripene er i klarlakken... prøv f.eks. Meguiar's Scratch X et par, tre ganger over ripene og se om du ikke får bort det meste.. :)

 

Kan kanskje være verdt et forsøk?

Hvor får man kjøpt dette?

 

Men nå er hjulbuen deformert også da, er det mulig å rette den uten å sparkle da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.