#1 Skrevet Januar 9, 2007 Var på pyramiden idag, da jeg så en S6+ parkert!! Var med svarte skinnseter og samme lakk som min. TV 60.... regga. Skulle ta bilder men når jeg var ferdi på pyramiden så var han kjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2007 Hmm.. Kan det være den som var til salgs på autodb her nylig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 Det er høy konsentrasjon av sjeldenheter i denne byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 Sant så sant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2007 tre av 900 s6+ i nordens bratislava... Og én til på Finnsnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2007 tre av 900 s6+ i nordens bratislava... Og én til på Finnsnes 855 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2007 bratislava... hehe.. Vi får fikse et lite plus-møte, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 14, 2007 Kjørte hjem en kar, her ei natt. Sto visst en S6+ på utsiden hos han. Var grønne skilt på den, husker ikke reg. nr... sikkert den samme som Jørgen så. Han bor på fastlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...