#1 Skrevet Januar 9, 2007 Har en golf 2 gti som ikke vill starte??Det som skjer er at det bare klikker i starter,nesten som den kutter.Har skiftet starter men fremdeles det samme skjer.. Er det noen som har peiling? edit: Bilen starter hvis man triller den i gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2007 Har en golf 2 gti som ikke vill starte??Det som skjer er at det bare klikker i starter,nesten som den kutter.Har skiftet starter men fremdeles det samme skjer..Er det noen som har peiling? Hei ! Har du sjekket batteriet ? Hvis det er (nesten) utladet kan dette fenomenet oppstå. Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 Hei !Har du sjekket batteriet ? Hvis det er (nesten) utladet kan dette fenomenet oppstå. Mvh Terje Jepp det har jeg..det er nytt å fult oppladet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2007 Dårlig kontakt et sted mellom batteri og starter gir samme resutatet. Vet ikke om det er noen vanlig feil på 2'eren, men på min var det i hvert fall dårlig jording. Etter utbedring av dette så har jeg ikke hatt noen flere problemer med at starteren ikke slår inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2007 ja, sjekk jording. Skal gå fra batteri via kaross til girkasse. Det må være god kontakt for at starteren skal kunne slå inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2007 Jordingen er i orden. skal prøve å tvangskjøre den i morgen så får vi se om det er startern det er feil med eller noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...