#1 Skrevet Januar 9, 2007 Siste to dagene har jeg lagt merke til at speedometernåla ikke ligger stødig. Spesielt merkbart i området 80-120, dvs. toppen på speedometeret. Virker som den hopper litt oppover ved akselerasjon. Noen som vet hva dette skyldes, og hva jeg må gjøre for å få reparert det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2007 Siste to dagene har jeg lagt merke til at speedometernåla ikke ligger stødig. Spesielt merkbart i området 80-120, dvs. toppen på speedometeret. Virker som den hopper litt oppover ved akselerasjon. Noen som vet hva dette skyldes, og hva jeg må gjøre for å få reparert det? Noe lignende jeg har på min det, noen ganger går min hakkete som en sekundviser.. Aner ikke hvorfor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 Dette hadde jeg problemer med for en stund siden på en tidligere bil, men dette skjedde hver gang jeg fikk melding på mobilen. Der var det elektronisk signal fra speedometer føler til speedometer som fikk eksterne signal fra mobilen Usikker på om dette kan være det samme, er det wireoverføring så kan jo denne kanskje være slitt eller på hugget til å ryke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...