dørbryter på Passat 2000mod

Anbefalte innlegg

Lyset tenner ikke lenger ,når jeg åpner døra på førersiden.

Regner med det er dørbryteren. men hvor er den??

Lyset virker når di andre dørene lukkes opp.

Hilsen Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren sitter enten i stolpen, eller helt inne ved hengslen, er en liten svart plastsak, som du kan dytte inn... Ville sjekket kontakten bak på denne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

muli æ e litt blind. men finn den ikkje.,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sitter innbygget i dørlåsen. Er en vanlig feil desverre at denne kutter ut. Er noen lodde punkter som sprekker opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går dette å fikse? å ta ut låsen å lodde punktene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk.. skal se...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min Jørn, da bytta Møller heile dørlåsen... Men så va bilen under 5 år da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki Kenneth. må vel hør me S ...auto.. men di skal vel ha en førmue får en sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne tråden litt da jeg har fått samme problem på min egen. Får ikke opp noe symbol i instrumentene at døren er oppe,lyset slukker også etter en stund. MÅ man av med dørtrekket for å fikse den kontakten ?? Koster vel et par tre fire tusen kroner i god VAG-stil for en ny del tenker jeg : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekket må av, vindusruta løsnes fra heisen, låssylinderen utv. demonteres og plata/aggregatholderen i døra løsnes og tas ut med vindusheis og lås sittende på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekket må av, vindusruta løsnes fra heisen, låssylinderen utv. demonteres og plata/aggregatholderen i døra løsnes og tas ut med vindusheis og lås sittende på.
Satt å titta litt på den "oppskriften" som er linket til over her å kom frem til at dørtrekket må av ja. Du vet ikke sånn cirka-pris på den låskassa vel ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.....er det rundt 1500 kr tro : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, jeg har samme problem på min A4 B6. Den registrerer ikke at passasjerdøren foran åpnes/lukkes samt gir og periodisk feil på at safe ikke kan deaktiveres på samme dør.

Noen som kan bekrefte at feilen har samme løsning? evt om det er noe annet som er kjent på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, jeg har samme problem på min A4 B6. Den registrerer ikke at passasjerdøren foran åpnes/lukkes samt gir og periodisk feil på at safe ikke kan deaktiveres på samme dør.

Noen som kan bekrefte at feilen har samme løsning? evt om det er noe annet som er kjent på disse?

Kan med 90% sikkerhet bekrefte det ja. Har vært borti noen, men svært få tilfeller hvor det har vært at ledningsforbindelsen til døra har hatt brudd/skadde ledninger, i området ved a-stolpen/døråpningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.