#1 Skrevet Januar 9, 2007 Noen som vet hvor breie dekk som jeg maks kan ha på en Audi 100 1993 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2007 skal vel stå i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 Er ikke sikker, har ikke funnet noe der. trodde det bare sto hva som var standard der tror jeg, men er ikke sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 Noen som vet hvor breie dekk som jeg maks kan ha på en Audi 100 1993 mod? Hei, Det spørs litt på felgen det, hvor mange tommer den er stor, brei, og hvilket innpress den har. Det kommer faktisk litt an på hvilke dekk du har på også, noen dekkmerker er breiere enn andre til tross samme dimensjon pga. forskjellig dekkskulder. Jeg kjører med Toyo Proxes T1-R 265/30-19 på min S4, det er riktig nok litt bredere sporvidde å bredere forskjærmer på den men det skal være samme som 100 bak, å til meg går det bra iverfall...... Men tror det bynner å bli max da... har ikke prøvd med noe bredere selv men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2007 De jeg har kjøpt er 235/35-19" 265/30-19" wredstein. Men begynner og bli litt skeptisk om dem passer.. Fikk dem iallefall veldig billig, så derfor jeg hadlet fort. Står på TSW Montage Chrom felger. Så håper dette går bra.. hehe.. ellers så blir det felger tilsalgt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2007 Dersom du ikke har senka bilen din så skal nok dette gå bra. Usikker på hvor mye hjulhusa sluker bak! Stikker nok noe utenfor skjermen din.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2007 Nei, den er ikke senka eller noe.. Så da satser jeg på dette går:) Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2007 Dersom du ikke har senka bilen din så skal nok dette gå bra. Usikker på hvor mye hjulhusa sluker bak! Stikker nok noe utenfor skjermen din.. Mulig det går bra mht subbing, med 265/30 19 på en usenka bil vil neppe se lurt ut Så lavt dekk som smyger seg innunder skjermen etterfulgt av en enorm glippe opp til hjulbuen vil i 9 av 10 tilfeller bli rart. Men skal ikke være skråsikker før jeg har sett det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2007 Ja absolutt enig i det ! Veit at 10" med 265 stakk litt utom skjermen min.. på en 200 20v, og den har jo grei plass bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2007 Ja, det kan hende.. Hehe.. Men jeg får se om jeg får senka den eller hva som går ann. Kjøpte dem litt i bråhast, for fikk dem billig! Vis det ser helt tett ut så er det bare og prøve og selge dem.. Har også noen 19" RS6 felger som jeg kansje kan bruke. Men, får vente og se. Får felgene på torsdag mest sannsynelig og bilen kommer vell tilbake fra lakkering på onsdag,torsdag eller fredag, er ikke helt sikker.. så da får jeg ta noen bilder og legge ut, så kan dere si hva dere syntes da. Bare bra dere sier meninga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2007 Hadde 225 på et35 felg, med 30 mm senking. Det subbet bak i store dumper med fulda dekk, men gikk greit med marangoni. Tok bare i plasten da...husker ikke om det var utsiden eller innsiden. Var en Avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...