#1 Skrevet Januar 9, 2007 Lurer på hvor mange liter det går på kjølesystemet til Audi S3 1.8l. Håper på raskt svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2007 7 Liter ifølge valvoline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 Tenker på frostvæske altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 Kylarsystem Volym 7 liter Intervall/förhållande: Normal Coolant AF Extreme Coolant Maxlife AF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2007 Ok for jeg har skiftet på min S3 i dag men fikk ikke på så mye. Fikk kanskje på 4 liter. Synes dette er litt rart da jeg er ganske sikker på at jeg tømte systemet helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2007 om du løyste slangar på radiator, fjerna termostat og løyste slangar for kuperadiatoren burde det gå på meir. om ikkje kan der ligge en del igjen. kan vere litt vanskli å få lufta systemet etter tømming, men du vil då skjeldent få varme i kupeen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2007 Ok. har fin varme i kupeen. og det er j et godt tegn på at der er nok vann i systemet. Så da har jeg mest sannsynlig ikke fått ut all den gammle frostvæska da? Siden jeg bare fikk på ca 4 liter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2007 virka for det ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2007 Får prøve en gang til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...