#1 Skrevet Januar 9, 2007 Her er to linker med to flotte Top Gear reportasjer med Audi Ur Quattro Test av tre gamle biler i 1990 - gjett hvordan som er best. Ur Quattroen er siste bil de tester Sitat fra Jeremy Clarckson: given all the money in the world, what car would I buy? You're looking at it! Audi RS4 vs Audi Ur Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2007 hehe, morsomt å se clarckson i litt yngre alder:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2007 RÅTT!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 øh, er det bare meg, eller pratet han merkelig i denne filmen? i forhold til nå i senere tid? spesielt når vi ser bilene utenfra? hørest ut som en annen som prater:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2007 Jeremy var høfflig på den tiden, hehe... Men det er heldigvis leeenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2007 Høfflig, og et lysere stemmeleie. La merke til dette jeg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2007 Som jeg så nevnt på et utenlandsk forum, så pratet JC en "penere" engelsk den gangen, ikke så mye dialekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2007 æhhh. som dere henger dere opp i dialekten da: smil : var gøy å se repotasje fra den gangen ur-q var ny (selv om det var siste utgave da...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2007 Gøy å se slikt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...