#1 Skrevet Januar 9, 2007 Lyset i baggasjerommet på A4'en har vært gåent siden jeg kjøpte den. Bryteren som man kan switche lyset av og på med var borte, så jeg regnet med den bare var knekt av og ødelagt. Ikveld tok jeg ut lyset, koblet sammen de to polene som skal være sammenkoblet når bryteren står slik at lyset skal være tent når en dør er åpnet, og installerte igjen. Endelig fikk jeg lys. Hurra. Samtidig slo jeg på leselampene på hver side over bakdørene i den posisjonen hvor de skal lyse når en dør er åpen, og når man låser opp bilen osv. Men både lyset i baggasjerommet og leselysene ved bakdørene står bare på konstant, selv om bryterene er stilt på at de kun skal være på når dører er åpne. Så det er tydeligvis derfor forrige eier har fjernet bryterknappen på lyset i baggasjerommet, da dette kun kan stå i to stillinger; På konstant, eller på når en dør eller baggasjeromsluken er åpen. Noen som vet hva problemet kan skyldes? Lysene foran ved speilet slår seg på og av slik de skal derimot.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...