#1 Skrevet Januar 10, 2007 Hvor kan jeg kjøpe dette? Ser ut som ryggelys når jeg bremser siden halve delen av det som skal være rødt er hvit. Må "male" inni selve lyset siden er sotet utenpå. Skal vel ikke være noe problem det? Takk for hjelpen som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 Enn om du prøver med en rød baklyspære da? blir sikkert rødt lys av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2007 Rød plastfolie til bedtrekning av modellfly funket på min gamle Crown, men som Marius sier er nok det enkleste å finne røde pærer. Mobilsentrum eller dioder.no har kanskje slikt? Ellers vet jeg at Tamiya og Pactra (hobbyforetning) har hatt klar rød lakk som fester bra på plastikk uten å skalle av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2007 Hvor finner jeg røde pærer til bremselys a? Har sjekket på bilextra. De hadde ikke. Er det noe biltema har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2007 Hvor finner jeg røde pærer til bremselys a? Har sjekket på bilextra. De hadde ikke. Er det noe biltema har? Jeg kjøpte på dioder.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2007 Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2007 Jeg har sett røde 21 watt pærer med krom-belegg på Mekk, de er merket som pærer for tåkebaklys, da veldig mange hvite baklys er uten rødt filter for tåkebaklyset. Mulig Mobilsentrum har disse også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 11, 2007 Torsov hadde sånn rødlakk til pærene Funket veldig bra. Nå blir jeg ikke stoppet for baklysene ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...