#1 Skrevet Januar 10, 2007 Har akkurat kjøpt meg en Audi 90 2.3E 88mod. Der er det mye rart... Han forrige eieren (eller han før han) har satt på en annen bakluke for å få spoiler, det skal visst være en quattro bakluke. Men jeg syntes ikke den sitter bra på, det lekker vann inn, uten at lista er sliten. Har noen noe tips til hva jeg kan og bør gjøre? Det er også satt på B4 panser, men syntes heller ikke at den sitter pent på, men det er kanskje bare noen justeringer. Kan legge ut bilder av luka og hva folk måtte ønske, men skal på jobb nå så får ta det seinere! Et annet spm: Går det an å sette på RS2/S2 inn sug på denne? Det er 10V Er ganske noob på audi så jeg må spørre litt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 Tja, er ikke dreven på justering av bakluker. Men innbiller meg at det kan bli bra hvis du løsner skruene som holder luka litt, legger deg inn i bagasjerommet, lukker luka forsiktig, ser at den passer bra, evt dunker litt med en hammer, også drar til skruene. Også har du selvfølgelig en medhjelper på utsiden som åpner/låser opp luka dersom uhellet skulle være ute... Blir vel noenlunde det samme med panseret..Bortsett fra å ikke legge deg i motorrommet da.. Kan ikke sette på innsug fra en 20ventiler på en 10ventiler. Innsugene sitter på ulik side av toppen. Er også masse annet som ikke passer. Det enkleste for å få mer gamp er en omfattende "hjertetransplantasjon" eller bytte bil. Lykke til: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2007 Takk for kjapt svar!! Så det er ikke verre nei, stusset litt på om den luka egentlig ikke passet til bilen min.. Virker som alt som er gjort av sånne ting med bilen er hastverks jobb... Men skal det gå ann å bevege på spoileren? det kjennes som om den sitter løst, men går ikke an å stramme skruene noe mer, ser også at det er noen gummi greier der... Hjertetransplantasjon hadde ikke vært dumt nei Men det koster sikkert litt for en artig motor.... Geir Olav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2007 Hva slags spoiler er det da? Den som ser orginal ut eller en stor sak? (Ta gjerne bilde) Den store kan beveges ganske mye, faktisk kan den beveges helt bort fra bilen og skrus fast i noe annet;) Det er ikke fare for at den detter av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2007 Viss det er satt på berre B4-panser, og ikkje skjermar og lykter kan panseret sjå litt rart ut ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2007 Viss det er satt på berre B4-panser, og ikkje skjermar og lykter kan panseret sjå litt rart ut ja... Ja det er bare b4 panser.... Så da er det kanskje ikke så rart nei!! Hehe.. Spoileren ser ikke uoriginal ut nei, det er ikke sånn veldig løs bare, det at jeg kan bevege på den.. Trodde ikke man kunne det! Søren... Får ikke lastet opp bilde jeg... Jaja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2007 ingen som har b4 skjerm og lykter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...