#1 Skrevet Januar 10, 2007 Eg er på jakt etter instrument holder for plassering i luftdyse til Passat 3B/3BG. Har funne fleire sider med holder til A4, men det er jo ikkje det eg skal ha. Nokre som veit om ein slik holder? Eller om ein annan lur plassering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 Ingen som veit om slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2007 Har heller ikke funnet til passat ennå Så vurderer sånn til å sette midt oppå rattstammen selv. Vet ikke om du har sett den Bjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2007 hei.. hvorfor ikke montere en slik? det ser litt stili ut! http://passatworld.com/forums/showthread.php?t=158910 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 ferdige rammer herfra. men perfekt passform http://www.egauges.com/vdo_acce.asp?Subgroup=VW_Passat_Pod&Cart= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2007 har du bestilt derfra? de der så jo heilt greier ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2007 har du bestilt derfra? de der så jo heilt greier ut!! jupp, har bestilt derfra og er meget foornøyd. skal bestille igjen om ikke så lenge. tar litt over en uke og da blir det levert på døra av DHL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2007 Har heller ikke funnet til passat ennå Så vurderer sånn til å sette midt oppå rattstammen selv. Vet ikke om du har sett den Bjørn? Nei den har eg ikkje sett. Har du bilete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2007 jupp, har bestilt derfra og er meget foornøyd. skal bestille igjen om ikke så lenge. tar litt over en uke og da blir det levert på døra av DHL Då blir det kanskje a-stolpen på meg også. Kva er forskjellen på "Dual Pod for two" og "Dual Pod"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2007 ingen ting mener jeg¨å huske. bare at de har 2 typer tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2007 ingen ting mener jeg¨å huske. bare at de har 2 typer tror jeg.. Om DHL kommer og leverer disse på døra.. må man ikke betale ekstra frakt da? toll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 22, 2007 Om DHL kommer og leverer disse på døra.. må man ikke betale ekstra frakt da? toll? Eg betalte ikkje toll, men frakten var veldig dyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 22, 2007 Eg betalte ikkje toll, men frakten var veldig dyr. Ok, ser di koster 26euro.. hvor mye ble det i frakt forresten? og hvordan var passformen på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 22, 2007 Nei den har eg ikkje sett. Har du bilete? oops, har visst missa den videre gang i denne tråden, men her er i allefall linken hvis noen andre skulle lure: http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=1.8T&model=Passat%20B5&submodel=FWD&category=Interior&subcategory=Gauge%20Panels 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...