#1 Skrevet Januar 10, 2007 Topic sier vell det meste, bilen er en 200 20V altså typ44. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 Hmmm. Må vel prøve å komme til via grillen da. Evt må grillen ofres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2007 På den ene golf2 jeg hadde hoppet vaiern av panseråpner, jeg fikk den opp med å presse armen som vaieren er festet til til siden med et skrujern gjennom grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2007 Mest sansynlig så er det wiren fra låsen på venstre side og bakover til armen inni bilen som er gått av. Da har du fortsatt wiren som gåt mellom låsene foran. bruker du en bit ståltråd så får du fiska frem den wiren gjennom grillen og dratt i den til låsene går opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2007 Mest sansynlig så er det wiren fra låsen på venstre side og bakover til armen inni bilen som er gått av. Da har du fortsatt wiren som gåt mellom låsene foran. bruker du en bit ståltråd så får du fiska frem den wiren gjennom grillen og dratt i den til låsene går opp. Da har jeg prøvd forslaget ditt hvertfall, og det hjalp desverre ikke: gråter : Wiren løsnet bare fra det høyre panser-festet:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2007 På min er det mulig å se låsene over hvert frontlys. Har brukt en lang skrutrekker til å dytte dem vekk (pass på lykta!). Skal vel dytte begge innover husker jeg rett. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2007 På min er det mulig å se låsene over hvert frontlys. Har brukt en lang skrutrekker til å dytte dem vekk (pass på lykta!). Skal vel dytte begge innover husker jeg rett. Lykke til! Takk for tipset, men det gikk ikke det heller: bh : Er like før jeg går løs på panseret med vinkelsliper nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2007 Er ikke inne ved håndtaket wiren er røket da? I tilfelle tar du bare ei tang å trekker i med. Om du må løsne foran bak/over lykta så skal den "arma" fra fjøra (der wiren går igjennom) presses inn mot grillen, altså sideveis. Dette gjelder på begge sider. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2007 Er grillen på disse festet med skruer eller bare klips som på typ85?? Om det bare er klips så skal man vel klare å ta ut grillen uten å ødelegge noe med litt lirking sku jeg mene. klarte iallefall det på typ85. Domt at wiren løsnet fra høyre festet da ellers så hadde det jo gått. Har nemmelig hatt to gamle audier med ståltrådbiter ut av grillen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2007 Er grillen på disse festet med skruer eller bare klips som på typ85?? Om det bare er klips så skal man vel klare å ta ut grillen uten å ødelegge noe med litt lirking sku jeg mene. klarte iallefall det på typ85. Domt at wiren løsnet fra høyre festet da ellers så hadde det jo gått. Har nemmelig hatt to gamle audier med ståltrådbiter ut av grillen:) Grillen er festet med tre skruer nederst, og en skrue under panseret: rolleyes Men har fått et tips om å ta bort noen deksel under bilen slik at jeg kommer til nedenfra. Prøver det i morgen tenker jeg, gidder ikke mere i dag. Takk for alle tips hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2007 Og der var panseret åpent. I tilfelle andre opplever samme problem så er det mulig å bøye til en krok på litt tykk ståltråd (f.eks restene av panserwiren) og så stikke denne inn gjennom grillen og huke tak i panseråpnerene med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...