#1 Skrevet Januar 10, 2007 Deilig med litt sleipt føre igjen Berre synd det visstnok blir mildere igjen til helga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 Helt klart deilig her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2007 Jeg felte en liten tåre når jeg såg 10-15 cm snø utenfor huset og en A4 quattro med gåen motoren i garasja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2007 Deilig med litt sleipt føre igjen Berre synd det visstnok blir mildere igjen til helga.. Passe på så du ikke kjøre i grøfta igjen no da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2007 Har akkurat vært å handla meg nye klosser til org kalipperne.. Så nå blir det vinterdekk å slædding før snøven reise igjen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2007 Hoho saker! Har allerede kjørt synt et drivledd jeg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2007 hmm.. ingen av dere som kjørte med sommerdekk i dag alså Sleit litt når jeg skulle hjem fra jobb: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2007 Jeg felte en liten tåre når jeg såg 10-15 cm snø utenfor huset og en A4 quattro med gåen motoren i garasja. Godt der er flere av oss:nana: har 90`en stående uten topp i garasjen.. men blir fart på sakene nå når der er snø her i Bergen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2007 hmm.. ingen av dere som kjørte med sommerdekk i dag alsåSleit litt når jeg skulle hjem fra jobb: bråk : Hehe steike de.......du har vel ikke lagt om enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2007 Ja det måtte skje... Når først snøen kommer, ja da skal SELVFØLGELIG noe på bilen ryke 1 stk Aksling flens til helsike Nå står driten å koser seg på bukker, tror ikke den liker snø jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2007 Jaaaaa... Dette var morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2007 Jaaaaa... Dette var morro Så lenge det varte... Er vel ca 2+ ute nå og flere på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 11, 2007 ligger på ca 5 nå.. og glad er vi for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 12, 2007 .....og der kom regnet tilbake..ble nesten nervøs når det var en så lang periode med opphold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 12, 2007 .....og der kom regnet tilbake..ble nesten nervøs når det var en så lang periode med opphold Hehe du trenge ikke bekymre for at det IKKE regna her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 12, 2007 Bra det regna igjen...For ej har ikkje bil å sledde med heller Så slippe ej å sitte inne å ergre mej 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 12, 2007 Bra det regna igjen...For ej har ikkje bil å sledde med heller Så slippe ej å sitte inne å ergre mej Har IKKJE bil ej heller. MEN bedre med snø en regn for i svarte.. Uansett om man har kvattro eller ikkje Regn e å forbli tabu folkens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 12, 2007 Regn e å forbli tabu folkens..Hahahahaha du må huske på kor du bor no.....ditte her e SURMØRE å ikke Gran Canaria 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 12, 2007 Hahahahaha du må huske på kor du bor no.....ditte her e SURMØRE å ikke Gran Canaria ja men vi har jo brukt å ha bra vinterer her oppe.. I år har jo det vært heilt håplaust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 12, 2007 Hahahahaha du må huske på kor du bor no.....ditte her e SURMØRE å ikke Gran Canaria nokke gale med gran canaria da? he he: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 12, 2007 nokke gale med gran canaria da? he he: rock : Hørte alle avganga den 13.Jan va forsinka med noen dager Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 12, 2007 nokke gale med gran canaria da? he he: rock : AADDJJØØØØØØØØ ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 17, 2007 It`s back *lyst på quattro* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 21, 2007 ååååååå...enda mere snø nå!! jækla møkkabil : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 21, 2007 E sei berre... Når en kjem gjennom HATLAÅS-tunnelen og svinga opp mot Meny/gamle-veien... Med 5cm nysnøv på veien.. FAEN så deilig dei svingane der e... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...