Bygge fra Audi 100 til S4?

Anbefalte innlegg

Hvilke problemer kan man møte på her? Regner med at det skulle gå greit å få det godkjent. Er snakk om å sette i en 2,2t da. Hvordan motorstørrelse skal man lete etter på a100 da? Tenker på motorfester og sånt, at man slipper å bygge om dem og for å få ned en 2,2t. Må ledningsnett også byttes? Håper noen har gjort dette før! Har svært lyst til å gjøre det selv, hvertfall! :) Selvfølgelig må jeg finne en bil med quattro, ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lønnsomt, neppe, men lærerikt ja,

er bare å finne en med rekke 5`er det, så passer motoren greit den, motor nettet må byttes til det som følger med motoren,

men er det bare for å få en s4 hadde jeg helle kjøpt en orginal, er mange rimelige ute i markedet nå.

gokjenning har jeg ikke peiling på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig med et lite prosjekt, men er sannsynlivis for tidkrevende. Lurte bare av ren nysgjerrighet. Blir nok en original S4, ja! Takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.