#1 Skrevet Januar 10, 2007 Hvilke problemer kan man møte på her? Regner med at det skulle gå greit å få det godkjent. Er snakk om å sette i en 2,2t da. Hvordan motorstørrelse skal man lete etter på a100 da? Tenker på motorfester og sånt, at man slipper å bygge om dem og for å få ned en 2,2t. Må ledningsnett også byttes? Håper noen har gjort dette før! Har svært lyst til å gjøre det selv, hvertfall! Selvfølgelig må jeg finne en bil med quattro, ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 lønnsomt, neppe, men lærerikt ja, er bare å finne en med rekke 5`er det, så passer motoren greit den, motor nettet må byttes til det som følger med motoren, men er det bare for å få en s4 hadde jeg helle kjøpt en orginal, er mange rimelige ute i markedet nå. gokjenning har jeg ikke peiling på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2007 Hadde vært artig med et lite prosjekt, men er sannsynlivis for tidkrevende. Lurte bare av ren nysgjerrighet. Blir nok en original S4, ja! Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...