#1 Skrevet Januar 10, 2007 I det siste har tiptronic'en gått i nødmodus noen ganger. I dashbordet lyser alle posisjoner og manuelt skift osv funker ikke. Har renset kontakten på girkassen, men ble ikke noe bedre.. Så da kan det vel være en posisjonssensor. Av og til henger ikke indikasjonen på dashbordet med på hvor girspaken står, både i P,R og D som jeg har lagt merke til. Men det rare er at på dekslet rundt girspaken vises alltid riktig girvalg, mens på dashbordet kan det ta noen sekunder før det blir oppdatert riktig. Er det to forskjellige sensorer som leser posisjon..? Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 Fått tatt feillager? Tipper det er multifunkjsons kontakten din som sitter på girkassa som lager problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2007 Første gang fikk jeg en feilkode med multikontakt. Etterpå fikk jeg feilkode 0125 posisjonsbryter. Men lurer som sagt på om det virkelig er flere posisjonsbrytere ettersom deksel alltid viser korrekt. Om det er bryter eller noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2007 Tipper dårlig kontakt på luftmassemåler, evt defekt. Det var samme symptomene på min da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...