#1 Skrevet Januar 10, 2007 Har kjøpt inn 2 dobble 40mm webere. Bak luftfilteret sitter det såkalte "spridere" , disse sitter der lufta blir sugd inn. Den ene av disse har det gått av ett skal på så jeg trenger ny den ene, MEN. Problemet er at 40mm weber og reserve deler til disse ahr gått ut av produksjon.. ikke lengre å få tak i nytt.. Har hørt med div firmaer blandt annet forgasser service som er på jakt etter. Men det jeg lurer på er; kan man kjøre uten disse " spriderene" ? Jeg ser egentlig ikke helt meningen med disse da alt de ser ut til å gjøre er å "dele" lufta som blir sugd inn.. bilde av "sprideren": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 lenge siden jeg brukte webere nå... men den er vel støpt komplett. (den delen du holder i). i så fall må du ha den, sprederen er da støpt med halsringen. kjører du uten den får motoren for mye luft i forhold til bensin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...