Spm. angående pussermotor bak på Audi 100 avent (C4) !

Anbefalte innlegg

Heisann, da er mitt første innlegg på teknisk forumet plantet! Ser det er mange hjelpsomme personer her som tar seg tid til å hjelpe de som ikke har fullt så god greie!:):tilber:

Meldte meg først inn nå i jula, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før i og med at jeg har vært VAG frelst i 10 år!Men bedre sent enn aldri!:P

Nå til det jeg lurer på :Funker det med pussermotor bak fra Audi A6 95-97 på 100 91-94? Har ringt hoggeria rundt meg, men de hadde ikke noen av dem: bråk :

Noen som evt har noen liggende el har tips om hvor det går an å skaffe. Vet det ene hoggeriet har fra en A6, men han mente at den ikke passa!: klø :

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det! Skal prøve NBS ja! Tenkte å gjøre det så billi som mulig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka på NBS, og der var det samma varekode, pris og utseende på pussermotor bak på 100 kontra A6 :) så det tyder vel på at det er bare å kjøre på med den fra A6n !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps, hvorfor vises det ikke bilde når jeg skriver på forumet? Gjelder ikke avataren her? Eller er det bare at jeg ikke ser det selv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps, hvorfor vises det ikke bilde når jeg skriver på forumet? Gjelder ikke avataren her? Eller er det bare at jeg ikke ser det selv?

Sånn......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har pussermotor til deg. Men den trenger rep sett til spyler dysen bak. Dette har Møller. Skal få tak i pusser reele snart. Så da vet jeg om den er "ledig" eller ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Håvard!! Bare skriv en PM når du vet mer.....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er pussermotor montert og vinduspusserhendel/bryter er skifta! Herved er bilen i 100% teknisk. Det er første gang at absolutt alt har funka samtidig på en av mine biler!! :):)

Ps. det var ikke motoren som hadde tatt kvelden, men når jeg åpna den så viste det seg at det var innmaten som hadde rusta fast! Hadde ikke sjans til å løsne opp!

Så folkens, konklusjonen må bli at det ser ikke alltid like kosmetisk pent ut å kjøre pussern bak, men det er verdt å kjøre den i ny og ne så den ikke ruster fast! :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.