#1 Skrevet Januar 10, 2007 hei! Er det noen som har erfaring med plassering av bensinpumpe til 16v i Golf/Jetta mk1? Lurer på om jeg må fjerne reservehjulsbrønn å plassere den der, men er det noen som har en enklere løsning:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2007 Hvorfor ikke benytte en Golf 1 GTI bensinpumpe og plasserer den der hvor den henger orginalt på Golf 1 GTI, ved siden av tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2007 Hvorfor ikke benytte en Golf 1 GTI bensinpumpe og plasserer den der hvor den henger orginalt på Golf 1 GTI, ved siden av tanken? joa, kunne gått det. .men da får jeg prob med den automatiske bremseregulatoren. pluss at jeg må bygge om tanken så jeg får utak i bånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2007 Kan ikkje du berre få tak i ein tank frå diesel/gti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2007 joa, kunne gått det. .men da får jeg prob med den automatiske bremseregulatoren. pluss at jeg må bygge om tanken så jeg får utak i bånn. Bensinpumpen sitter på andre siden av tanken, dvs på høyre siden. Jeg så også etter andre mulige plasseringer, men jeg valgte tilslutt orginalplassen med en egendesignet festebrakett. Alternative plasseringer kan vært til høyre for reservehjulsbrønne, hvor trykkakkumulatoren sitter orginalt, eventuelt hvis du har en liten pumpe mellom reservehjulsbrønnen og tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2007 Bensinpumpen sitter på andre siden av tanken, dvs på høyre siden. Jeg så også etter andre mulige plasseringer, men jeg valgte tilslutt orginalplassen med en egendesignet festebrakett. Alternative plasseringer kan vært til høyre for reservehjulsbrønne, hvor trykkakkumulatoren sitter orginalt, eventuelt hvis du har en liten pumpe mellom reservehjulsbrønnen og tanken. Aj jeg får se om jeg får oppdrivi et bilde av en GTI ell en diseltank, så ser jeg det sikkert bedre. mener de har uorginaletanker hos veng så får gå inn der å se på den. takk for tipsene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2007 Jeg monterte en VENG tank på min nå. Det er en liten forskjell på plasseringen av røret ut til pumpen på VENG sin tank i forhold til den orginale. Dette medført litt mindre plass til pumpen min (men nå har ikke jeg orginalpumpen noe mer... Benytter kun støydempingen fra GTI pumpen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...