Østfold: Lokallagslederspirer?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lufte litt tanker rundt lokallaget og ikke minst min rolle som leder i lokallaget.... Det er tid for årsmøte og nytt valg av lokallagsleder nå rett rundt hjørnet. Jeg har ikke tatt opp dette med de andre i styret enda, men tar en liten høring her likevel..

 

Finnes det noen i lokallaget som føler seg kallet til lederrollen eller som iallefall har et ønske om å prøve seg som leder? Jeg kommer ikke til å trekke meg hvis det ikke kommer noen andre kandidater, men om det dukker opp noen så tror jeg kanskje tiden er moden for å la andre slippe til.

 

Litt av bakgrunn for "avgjørelsen" ( ikke noe som er avgjort, bare så det er sagt! ) er litt trangere timeplan nå enn for to-tre år siden da jeg var med å starte opp lokallaget. I februar begynner jeg med nytt husprosjekt som kommer til å ta det meste av fritiden fremover og da blir det lite tid til overs til lokallagsdrift.

 

Når jeg nå også har solgt A8`n sitter jeg med en gårdsplass uten noe VAG og det er kanskje litt "merkelig" med en lokallagsleder uten en "klubbil" ;) Jeg kommer fortsatt til å være medlem, og som sagt, heller et lokallag som fungerer "noenlunde" enn ikke noe lokallag, men ikke for enhver pris.

 

 

Hvis det er noen som har lyst til å prøve seg som lokallagsleder, skrik ut, send meg en pm, mail eller ring meg... Har som nevnt ikke tatt opp dette med Kjell og Thomas i styret, så det kommer kanskje litt brått på, men jeg har ikke helt kastet inn håndkle enda heller da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta opp dette igjen jeg...

 

Det her er ikke noe personlig mot Knut-Richard, noe jeg håper du forstår Knut, men jeg har selv sett hva som skjer med klubber som ikke har en tilstedeværende leder. Jeg har selv trekt meg fra en "ledende stilling" i en klubb nylig, fordi jeg ikke har tid til overs...

 

Jeg personlig har som sagt ikke mulighet til å ta på meg noe slikt, det er ikke derfor jeg sier dette, men alle må vel være enige om at det er mere stas når det er mye aktivitet.

 

eller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der kom det iallefall en respons, det er bra Ole Martin! La ut denne tråden for over ett år siden, men den er fortsatt like aktuell, og som du sier er det bedre med en tilstedeværende leder. Min rolle i lokallaget er mer eller mindre den samme som ethvert annet medlem nå, pga mangel på tid til å engasjere meg mer enn det jeg gjør.

 

Som sagt er jeg mer enn gjerne med i styret og har også et lite ønske om det, siden lokallaget har blitt en liten "baby" for meg fra vi startet på null, til dit vi er kommet idag.

 

Jeg har vært veldig opptatt i året som gikk. Har restaurert hus + "renovert" hele hagen etc, blitt pappa og ja... rett og slett hatt lite tid til overs, knapt nok rukket å være med på samlinger og noen få "skiltplate-leveringer".

 

I det kommende året har jeg nok ikke fullt så mye å gjøre, men i forbindelse med barnehagedriften min skal det utvides og det er en liten prosess det også. Jeg skal nok være mer aktiv i år enn ifjor, DET kan jeg love og med aktivitetsnivået siste halvår at 2007 har jeg tro på at lokallaget kan bli veldig bra med en leder som har tid og engasjement til å gjøre det enda bedre!

 

Som sagt etterlyste jeg en etterfølger for over ett år siden, både her på forumet og via mail til medlemmene. Dette er FØRSTE respons jeg får, så da har det liggi litt dødt fra min side også.

 

Tar det ikke personlig Ole Martin, for all del. Er det noen som føler seg "kallet" syns jeg de kan sende meg en pm, så skal vi få gjennomført et årsmøte med valg nå iløpet av vinteren.

 

 

edit : litt feil av meg å si at dette er eneste respons. Når jeg tenker meg om har Alexander Stamsaas luftet sin interesse, men så kokte årsmøtet bort i kålen ifjor, og bare det sier sitt om hvor fungerende styret har vært. Tar meg i nakkeskinnet nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det ikke personlig Ole Martin, for all del.

 

det var bra :o:o:o

 

det er kun fordi jeg har opplevd at en klubb har dødd helt ut pga manglende styring...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.