Anbefalte innlegg

Noen som vet om Golf2/Jetta2 seter passer i Audi 80 typ 89/ coupe? Vet ikke om dette er Golf2 før eller etter 89, men tar utgangspunkt i at de er fra før 89....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

setene som sto i gt'n min passet ikke i typ 89-coupeen. De hadde for smalt understell. Ellers så var setebredden den samme. Vær obs på eventuell ryggregulering, golf II har kanskje ikke like høy midtkonsoll som audi coupe 89(?).

 

mvh

 

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da???????????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da???????????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vegard Storaas

Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da???????????

 

Ja, det mener jeg de skal gjøre. Men sjekk at ryggreguleringen går klar av event midtkonsoll.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vegard Storaas

Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da???????????

 

Ja, det mener jeg de skal gjøre. Men sjekk at ryggreguleringen går klar av event midtkonsoll.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med vw car consult idag å fikk tilbud på fk stoler med adapter som passer 80/90 model 86-91. kan det passe??? finnes ikke til 84 model 80/90 sjø:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med vw car consult idag å fikk tilbud på fk stoler med adapter som passer 80/90 model 86-91. kan det passe??? finnes ikke til 84 model 80/90 sjø:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 80 86-91 er B3. De har større avstand mellom skinnene i gulvet enn B2. Vil derfor ikke passe.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi 80 86-91 er B3. De har større avstand mellom skinnene i gulvet enn B2. Vil derfor ikke passe.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard, når fikk du tilbud om dette?? Jeg har nemlig kjøpt seter der, men fikk beskjed om at understell til min coupe/80/90 typ 89 ikke var å få tak i...... Det lages, men det var tomt på hovedlageret til FK, og ville dermed ta uhyre lang tid å få tak i.. hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard, når fikk du tilbud om dette?? Jeg har nemlig kjøpt seter der, men fikk beskjed om at understell til min coupe/80/90 typ 89 ikke var å få tak i...... Det lages, men det var tomt på hovedlageret til FK, og ville dermed ta uhyre lang tid å få tak i.. hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom FK har "Recaro fester" kan du f.eks. kjøpe Recaro, Corbeau eller Køning.

 

Men jeg tror ikke det er ikke såå vanskelig å få ett Golf 2 til å passe i bilen din, er bare å bøye ut "bakføttene" ett par cm!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom FK har "Recaro fester" kan du f.eks. kjøpe Recaro, Corbeau eller Køning.

 

Men jeg tror ikke det er ikke såå vanskelig å få ett Golf 2 til å passe i bilen din, er bare å bøye ut "bakføttene" ett par cm!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bare sendt mail med dæm i en par dager no, å de sa de kunne skaffe det kanske fort. Jeg måtte ha det til den 24/7 å det skulle gå bra

 

Snedi det dær da!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Da skal jeg nok sende en mail ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke seter var det du besilte da??

 

Tenkte jeg skulle ha FK-racing duo-color blå/svart jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har FK Race helsorte jeg.. Tror det kan gjøre seg bra til den sorte bilen min, så sant jeg får montert de :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns de setene er bra jeg, får nok montert de.

alt går vis man vill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.