#1 Skrevet Juni 24, 2004 Noen som vet om Golf2/Jetta2 seter passer i Audi 80 typ 89/ coupe? Vet ikke om dette er Golf2 før eller etter 89, men tar utgangspunkt i at de er fra før 89.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2004 setene som sto i gt'n min passet ikke i typ 89-coupeen. De hadde for smalt understell. Ellers så var setebredden den samme. Vær obs på eventuell ryggregulering, golf II har kanskje ikke like høy midtkonsoll som audi coupe 89(?). mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2004 Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da??????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2004 Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da??????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Vegard Storaas Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da??????????? Ja, det mener jeg de skal gjøre. Men sjekk at ryggreguleringen går klar av event midtkonsoll. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Vegard Storaas Passer golf 2 seter i en audi 80 84 model da??????????? Ja, det mener jeg de skal gjøre. Men sjekk at ryggreguleringen går klar av event midtkonsoll. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2004 snakket med vw car consult idag å fikk tilbud på fk stoler med adapter som passer 80/90 model 86-91. kan det passe??? finnes ikke til 84 model 80/90 sjø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2004 snakket med vw car consult idag å fikk tilbud på fk stoler med adapter som passer 80/90 model 86-91. kan det passe??? finnes ikke til 84 model 80/90 sjø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2004 Audi 80 86-91 er B3. De har større avstand mellom skinnene i gulvet enn B2. Vil derfor ikke passe. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2004 Audi 80 86-91 er B3. De har større avstand mellom skinnene i gulvet enn B2. Vil derfor ikke passe. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2004 Vegard, når fikk du tilbud om dette?? Jeg har nemlig kjøpt seter der, men fikk beskjed om at understell til min coupe/80/90 typ 89 ikke var å få tak i...... Det lages, men det var tomt på hovedlageret til FK, og ville dermed ta uhyre lang tid å få tak i.. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2004 Vegard, når fikk du tilbud om dette?? Jeg har nemlig kjøpt seter der, men fikk beskjed om at understell til min coupe/80/90 typ 89 ikke var å få tak i...... Det lages, men det var tomt på hovedlageret til FK, og ville dermed ta uhyre lang tid å få tak i.. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2004 Dersom FK har "Recaro fester" kan du f.eks. kjøpe Recaro, Corbeau eller Køning. Men jeg tror ikke det er ikke såå vanskelig å få ett Golf 2 til å passe i bilen din, er bare å bøye ut "bakføttene" ett par cm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2004 Dersom FK har "Recaro fester" kan du f.eks. kjøpe Recaro, Corbeau eller Køning. Men jeg tror ikke det er ikke såå vanskelig å få ett Golf 2 til å passe i bilen din, er bare å bøye ut "bakføttene" ett par cm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 28, 2004 har bare sendt mail med dæm i en par dager no, å de sa de kunne skaffe det kanske fort. Jeg måtte ha det til den 24/7 å det skulle gå bra Snedi det dær da!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 28, 2004 Hmm.. Da skal jeg nok sende en mail ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 28, 2004 Hvilke seter var det du besilte da?? Tenkte jeg skulle ha FK-racing duo-color blå/svart jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 29, 2004 Jeg har FK Race helsorte jeg.. Tror det kan gjøre seg bra til den sorte bilen min, så sant jeg får montert de :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 29, 2004 Syns de setene er bra jeg, får nok montert de. alt går vis man vill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...