#1 Skrevet Januar 11, 2007 Hei folkens, Tenkte jeg skulle begynne å oppgradere litt kjøreegenskaper til min kjære bil.. Tenkte den skulle senkes, ikke justerbart, stivere stabstag(bak) Mindre understyring , foringer til framdel. Hvor og hva er det som anbefalles til en 90 20VQ 88mod? Og hvor evt. få tak i dette? Har ikke tenkt til å legge formue i dette, men bare oppgradere litt, med tanke på har kjøpt hus og det meste av penger går til dette Det som jeg ønsker er å få den lavere, stivere og mindre understyr da den er så sinnsykt tung i front. Noen som har tips/erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2007 Nobody 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2007 jeg er ganske fornøyd med H&R senkesettet ejg har på min cq hvertfall.. mere har ikke jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2007 Er fullt mulig å montere stabstag bak. Bruker et tilsvarende stag (26 mm) som du har fremme. Flere tråder angående dette på forumet. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=73149&highlight=stabstag+bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 Takker for noen svar Dette stabstaget skal kikkes nærmere på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...