#1 Skrevet Januar 11, 2007 Noen som vet om det er noen firma/privatpersoner i Oslo som bygger downpipe i rustfritt? Har liksom ikke så veldig lyst til å kjøre ut til Ferrita i Spydeberg for å få laget denne..... Tips mottas med stor takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2007 Får kjøpt rustfrie bøyer og rør i rustfritt hos Torshov bilrekvisita, tilpasser du delene kan jeg sikkert sveise det sammen for deg en kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 Det høres jo bra ut! :-) Kan ikke jeg bare sende deg en pm når jeg har fått satt motoren i bilen? Regner med at det tar to-tre uker før dette blir gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2007 Denne har gått meg hus forbi... Men, bare å si ifra om du fortsatt trenger litt sveising! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2007 Glemte deg helt selv jeg...sorry! Jeg har snekra sammen en downpipe på egen hånd, så hvis ikke denne holder så tar jeg kontakt med deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...