#1 Skrevet Juni 24, 2004 Hei Er det noen som kan legge ut eller sende meg noen detaljerte bilder av Corrado G60 motor rom? Driver å bygger sammen motoren min, hehe, men det er ikke så greit når man har teflon hjerne og glemmer hvordan alt skulle sitte sammen Hjertelig takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2004 hehe... bare se bortifra all teksten hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2004 hehe..kan ikke si at jeg savner G60'n akkurat..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2004 slik så min G60-R ut før jeg skiftet kompressoren til en større (rotrex) og skiftet til kun alurør (3" i alt fra innsug til kompressor og intercooler i fronten) Luftfilter ble plasser i RS-fangeren..funket meget bra..skulle hatt de siste bildene..men solgte den før jeg fikk tatt de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2004 intercooler fra saab modifisert..tålte 330 hk sies d..fra kjente hold..hehe..ladet ca 1.1 ved max.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2004 men litt skøy med G60..så lenge det fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2004 Takk skal du ha Sindre, er snart i boks med bygget puh.... mye jobb men forhåpentligvis også mye morro etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2004 supre saker! legge ut nokken bilder av vogna di da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...