#1 Skrevet Januar 11, 2007 Det blir Valg av nytt styre Onsdag 17 Januar klokken 1900. Møtet finner sted på Skien Bil i Skien (i kantina) I fjor som i år, så håper jeg at du gjerne kommer med/tenker på forslag til hvem du vil ha som ny leder, nest leder, kasserer, sekretær og 2 ekstra medlemmer. Velkommen til Skien Bil 17 Januar klokken 19.00 Mvh. Jan R. Hansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2007 Minner dere om Valg i morgen Onsdag 17, klokken 1900. på Skien Bil. Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2007 Kan desverre ikke komme da jeg jobber til 20.00.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2007 Kan dessverre ikke komme jeg heller, skal jobbe til rundt 20-21 tia.. Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2007 Hvordan gikk det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2007 Hvordan gikk det? Det vett me ikkje før i kveld når møte har vore! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2007 Det vett me ikkje før i kveld når møte har vore! =) Åh... Jeg var litt i overkant tidlig ute ja! Men jeg er VELDIG spent da iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2007 jeg må desverre melde pass ikveld jeg og for sammboeren min må jobbe i kveld og da må jeg ha jenteungen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2007 Og jeg er på kurs med jobben i kveld, så det passer dårlig. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2007 Alexander og jeg kommer værtfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 17, 2007 Åh... Jeg var litt i overkant tidlig ute ja! Men jeg er VELDIG spent da iallefall! Men nå har du mulighet for å se hvordan det gikk. Ligger ute en ny tråd på under Telemark. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...