#1 Skrevet Januar 11, 2007 Er det noen som har detaljert tegning over bakdiffen til en Audi S4? Jeg har nemlig fått en merkelig klikkelyd fra den. Skulle teste sperra på glatta, dunk sa det fra diffen og så kom denne lyden. Diffsperre lyset går heller ikke av og ABS lampa lyser jo også, den vil liksom ikke ut fra sperret stilling. Hva er galt, noen som har erfaring med bakdiff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2007 Og det som er så kjedelig er at jeg har solgt denne S4, jeg skulle liksom ta min siste tur med den så skjedde dette. Ergelig ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2007 Phuuuu, jeg fant feilen, fikset og i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2007 ?? Vakumslange som har hoppet av eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...