Anbefalte innlegg

Heisann, bare lurte på en ting generelt har dere vw - audi skilt plate foran og bak? Eller bare foran?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ha bare bak nå. Hadde foran før, men da hadde jeg en annen fanger også-> der det var lagd plass til skiltramme. Smak og behag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forran og bak på S6'n. Enkel og grei måte å feste skiltet på uten å borre i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forran og bak på S6'n. Enkel og grei måte å feste skiltet på uten å borre i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bare et ødelagt et foran, men har 2 helt nye liggende, skal ha foran å bak :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bare et ødelagt et foran, men har 2 helt nye liggende, skal ha foran å bak :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare foran på min bil, ganske enkelt fordi det ikke er plass til skiltplate bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare foran på min bil, ganske enkelt fordi det ikke er plass til skiltplate bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun bak for foran har jeg reklame fra der bilen er kjøpt ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun bak for foran har jeg reklame fra der bilen er kjøpt ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har verken foran eller bak foreløpig. Har ikke greid å bestemt meg om jeg skal ha skilplate noen plass. . . :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har verken foran eller bak foreløpig. Har ikke greid å bestemt meg om jeg skal ha skilplate noen plass. . . :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun bak.... Foran har jeg så lite som mulig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun bak.... Foran har jeg så lite som mulig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun bak, foran er det ikke plass, og det er for det meste hekken jeg viser til andre:D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun bak, foran er det ikke plass, og det er for det meste hekken jeg viser til andre:D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk skilt platene i dag.. Men så hadde forhandleren skrudd fast noen sånne sinnsyke skruer så jeg fikk dem F### ikke av.. Huff.. Noen som har noen gode råd åssen jeg skal få av dem? Snart vridd i stykker jengene og huff :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsyke skruer må smøres og grises til fra begge sider med rustløser før de blir nomale og løsner. Sånn er det bare..

Ellers gir de seg når onkel Dremel kommer på besøk, men det er, som man sier, en helt annen historie..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.