#1 Skrevet Januar 11, 2007 det begynte mens jeg gikk inn på shell, og kom ut igjen til låst bil: bh : nøklene sto i og bilen gikk, hva i h*******? fikk etter mye om å men tak i reserve nøkler, og fikk opp døra.. men nå låser den seg i ett, mens jeg kjører, når jeg låser opp låser den seg ofte før jeg får tid til å åpne døra! hva kan dette være forno lureri? skjønner ingenting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2007 Kortslutning rundt noe som har med sentral låsen å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2007 Ganske sikkert en dørlås som har vondt i elektronikken sin. Møllers VAS eller VAG-com diagnose avslører synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2007 Hvis det har vært vannlekasje i bilen, eller det har vært mye smeltet snø på førersiden så ligger sentralen for komforsystemet ditt rett under bena når du kjører. Denne tåler ikke vann i det heletatt. Som oftes er det et loddepungt for gods forbindelse som irrer opp. Har reparert mange passater med samme feil når det gjelder dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2007 Hvis det har vært vannlekasje i bilen, eller det har vært mye smeltet snø på førersiden så ligger sentralen for komforsystemet ditt rett under bena når du kjører. Denne tåler ikke vann i det heletatt. Som oftes er det et loddepungt for gods forbindelse som irrer opp. Har reparert mange passater med samme feil når det gjelder dette.. hvor finner jeg dette? kan man se dette på vagcom? hvor mye ligger en slik reperasjon på i pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2007 hvor finner jeg dette? kan man se dette på vagcom? hvor mye ligger en slik reperasjon på i pris? Dette er vel eit vanleg VAG problem. Bilen min (2001 A6) begynte i vår med å låsa seg igjen i tide og utide. Demonterte dørlås førerside. Der var det ein del irr og rust på printpalte. Kjøpte ny hos VAG (ca. 1800 kr). Bytta den sjølv på under ein halv time. Har ein bror som har ein 2000 A6, og han har hatt samme problemet. Men feilen kan vel også ligga i pasasjerdør og bakluke. Med VAG-COM skal det vera muleg å finne det ut. Det hjelpte i allefall meg. Ein annan måte å sjekka kven av dørene det kan vera er å trekka ut kontakt i dørlås for å sjå om feilen opphører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...