Denne stylinga er det vanskelig og montere kurvelys

Anbefalte innlegg

Denne stylinga er det vannskelig og montere kurvelys

 

Har kjøpt dette brukt får det i posten nu i til helga,håper den er i bra stand når jeg får det

hrszh.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det burde gå bra. Bruk Hella Micro DE og lag dei fester av et aluminium flattjern i overkant av hullene på hver side. Gjort det samme på 3 fronter jeg hadde på min A3. Null problem. Jeg skrudde flattjerna fra undersida og oppover med maskinskruer som jeg forsenka i fangeren pluss en klatt sikafleks. Du ser skruehodene hvis du ligger på bakken, men det er det vel ingen som gjør forhåpentligvis? Evt kan du bruke bare sikaflex hvis du har tid å vente på at det tørker, men det blir ikke like vibrasjonsfritt tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok..kosn vil den grillen passe på min bil sia jeg har 2 runde lykter på hver sia?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok..kosn vil den grillen passe på min bil sia jeg har 2 runde lykter på hver sia?

 

Det er ikke jeg rette mannen til å svare på. Har ikke studert de bilene så nøye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne fangeren er den kun limt på orginal fanger? og er det mye arbeid og få en fanger fra en sedan til og passe på en stasjonsvogn?altså bake på bilen,og har sedan/stasjonsvogn likens sidesjørt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok..kosn vil den grillen passe på min bil sia jeg har 2 runde lykter på hver sia?

 

Griller går bra med de dobble lyktene. Ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vil sidesjørtan fra en sedan passe på en stasjonsvogn og vil en sedan bakfanger passe på en stasjonsvogn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.