#1 Skrevet Januar 11, 2007 Hei.. Nå i det siste har bilen begynt å fjuske under pådrag fra 1000-ca 2500rpm, den fjusker berre når motoren er varm. vasket maskinen for noen mnd siden. har gått over ledninger og sett etter fuktighet, men kan ikke finne noe. Har også ren gjort fordeleren. Skiftet også luft filter, fra "åpent" filter til det orginale. Det er etter vaskinga og bytting av luft filter at den har begynt å skape seg.. Fjuskinga varierer fra gang til gang, av og til er det berre noe få nykk og av og til fjusker den 2-3sek.. Tormod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2007 Her du forsøkt å spraye start gass rundt om i motorrommet? Tenker da på alle vakumslanger.. Sjekk også at peilepinnen din sitter på plass, og at det ikke er hull på ondeslangen i toppen og pakningen til oljepåfyllings lokket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2007 Har ikkje prøvd det nai.. Skal teste ut litt forskjelligt i mårå.. Takker for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2007 fikk det problemet idag jeg og ......................fasken døske p.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2007 bankesensor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2007 Kan være fuktighet rundt pluggene, nede i toppen. Når motoren blir varm, blir vannet til damp og dermed dårlig kontakt. Hadde dette problem på min 20V etter motorvask for en tid tilbake. Gikk lang tid før jeg fant ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...