#1 Skrevet Januar 11, 2007 Knall quattro/syncro/4motion føre i dag! På Totland ligger det gode 5cm snø i veibanen enda! Syncroen overasker meg stadig positivt! Piruetter på glatten er "no stress" tette og fine også! hehe. Noen andre som har hatt det morro i dag eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2007 Var ikke så utrolig mye snø her ute... men joda, litt glatt til å teste hvordan passelaten henger på veien... selv om den bare er forhjulstrekk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2007 Skulle vi ikke få se noen bilder av leiken da G.... Synd jeg ikke fikk hengt meg på men men tar det igjen i Tyskland vi! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2007 Hadde det moro i snøstormen på voss i går. Andre felgen for vintersesongen er ødelagt. Jeg har det med og treffe fortauskanter. Godt jeg har stålfelger da =) - Og nå regner det igjen. Typisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2007 våkna til snø her i hos meg i dag gitt.. begynner å bli mer og mer irriterende at bilen står nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 22, 2007 Har i mangel på snø i Bergen hatt meg to turer på Kvamskogen for å leke Måtte få testet ut Haldex Performance Controlleren, og den funker fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 22, 2007 Men nå er det jo masse snø her også Espen, er KONGE: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 22, 2007 Desverre reiste jeg i nordsjøen i dag tidlig, så jeg får som vanlig ikke nyte godværet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2007 GØY med quattro ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 22, 2007 GØY med quattro ja qvattro er fett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg har stått ute i hagen med hunden og moret meg over stakkars bilister som prøver seg opp og ned Birkelundsbakken.... Helt til de brøytet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 23, 2007 Må si jeg felte noen tårer når jeg tenkte på quattroen som står hjemme i snø og jeg sitter i sol og 9 grader :-( . Heldiggriser ! Vi får ta deg igjen i februar. Da får vi få til en tur på isbanekjøring !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2007 Har hatt noen fine piruetter med A6'en nå. Kjempeartig med quattro og dette føret............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 23, 2007 Tipper urquattroen savner meg noe voldsomt no, håper det fortsatt det er noe snø når jeg kommer hjem til neste helg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 23, 2007 Det kan være så fint det bare pokker vil. Snø suger. Måkehel... og greier. Snø kan holde seg på fjellet. Møkkavær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 23, 2007 Polo`n fikk testa Quattro`n idag også! Må si at det var morro. HAHA TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 23, 2007 Åhh! Endelig snø! Det klør i skifoten! Blir kveldskjøring i Eikedalen i morgen eller på trosdag. Wihiii! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 23, 2007 Kjempeglad det kom snø i Bergen igår. Akkurat tidsnok til at flyet til Amsterdam var så forsinket at vi mistet flyet til Paris:) En natt i Amsterdam gjorde ikke mye vondt nei:) Like greit jeg ikke er ute på glatten med så dårlige dekk som jeg har på quattroen. Skal klare å snurre litt på tørt etter hvert anyways. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 23, 2007 var ute igår med transporteren, farlig gøyt med en bil på 1,5 tonn og 50 hk men med sperre på kassen :D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 23, 2007 Sitter selvfølgelig i havet jeg og, men er jeg heldig kommer jeg meg hjem i morgen... hvis ikke må jeg vente helt til neste helg Er rimelig sugen på å prøve ut A6`en på litt snø, og ikke minst ta quattro`en ut på en luftetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 24, 2007 fare for at det blir quattro her hos meg også nå.. kjørt litt 4wd nå når snøen kom da bilen min står.. ikke særlig fristende å gå tilbake til 2wd generelt så får håpe snøen holder en stund nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...